بازدید 6018

گزارشAFCازوضعیت پرسپولیس؛طلسم‌های9ساله

کد خبر: ۷۰۶۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸ 24 June 2017
سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا شرایط تیم‌های راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را مورد بررسی قرار داده و فهرست بازیکنان خروجی و نفرات جدید همه تیمها را نیز منتشر کرده است.
 
به گزارش تابناک ورزشی،در این گزارش ابتدا به فهرست بازیکنان خروجی و ورودی پرسپولیس اشاره شده و از شجاع خلیل زاده، گادوین منشا و سیامک نعمتی به عنوان بازیکنان جدید سرخپوشان نام برده شده، اما نام هیچ بازیکن جدا شده از این تیم ذکر نشده است.
 
AFC  در این گزارش در خصوص شرایط و وضعیت پرسپولیس تهران، قهرمان لیگ برتر ایران، نوشت: «پرسپولیس که پس از ۹ فصل موفق به کسب نخستین عنوان قهرمانی‌اش در رقابت‌های لیگ برتر ایران شد، در لیگ قهرمانان آسیا هم به مصاف لخویا قطر رفت و با شکست این تیم قطری، به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود کرد؛ در لیگ قهرمانان آسیا هم پرسپولیس پس از ۹ سال بار دیگر به یک چهارم نهایی رسید.»
گزارشAFCازوضعیت پرسپولیس؛طلسم‌های9ساله 
«دیدار برگشت پرسپولیس برابر لخویا قطر در اواخر ماه می آخرین بازی رسمی سرخپوشان بوده، و از اوایل مرداد ماه رقابت‌های این تیم در لیگ برتر ایران شروع شده و پرسپولیس با هدف دفاع از عنوان قهرمانی پای به رقابت‌ها خواهد گذاشت. پرسپولیس با به خدمت گرفتن بازیکنانی مثل شجاع خلیل زاده در خط دفاعی، سیامک نعمتی در خط میانی و گادوین منشا مهاجم فصل گذشته پیکان، تیم خود را کاملاً تقویت کرده و با نفرات جدید خود به مصاف الاهلی عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا خواهد رفت.
 
رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۷ به مرحله یک چهارم نهایی رسیده و تیم‌های العین امارات، الهلال عربستان، پرسپولیس ایران و الاهلی عربستان از منطقه غرب آسیا و اوراواردز ژاپن، کاوازاکی فرونتال ژاپن، گوانگژو چین و شانگهای SIPG هم از منطقه شرق آسیا به این مرحله راه صعود کرده‌اند. حریف تیم پرسپولیس در این مرحله، الاهلی عربستان است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان