بازدید 4495
۱

پیگیری کشته شدن صیاد بوشهری توسط عربستان از وزارت خارجه

نماینده مردم بوشهر در مجلس، از پیگیری کشته شدن صیاد بوشهری توسط عربستان از وزارت امور خارجه خبر داد و گفت: اسیر شدن دیگر صیادان توسط گارد عربستان نیز بسیار محتمل هست.
کد خبر: ۷۰۵۳۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰ 20 June 2017
حجت الاسلام و اللمسلمین عبدالحمید خدری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به تیراندازی نیروهای عربستانی به صیادان بوشهری و جان باختن یکی از صیادان، گفت:از روز گذشته که خبر جان باختن یکی از صیادان در مرز آبی با عربستان منتشر شد، این موضوع را با جدیت پیگیری کرده ام، تا زوایای این اقدام تروریست ها مشخص شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه پیگیری موضوع کشته شدن صیاد بوشهری بر عهده وزارت امور خارجه است، افزود: از روز گذشته تماس های مکرری با معاون وزیر امور خارجه و رامین مهمان پرست مدیرکل امور ایرانیان خارج از کشور داشته ام و به صورت مداوم پیگیر این موضوع و همچنین دیگر صیادانی که تا کنون خبری از آنان در دسترس نیست، هستم.

اقدام عربستان مغایر قوانین بین المللی است

خدری با تاکید بر اینکه این اقدام عربستان مغایر قوانین بین المللی است، ادامه داد: اسیر شدن دیگر صیادان توسط گارد عربستان نیز بسیار محتمل هست که این موضوع نیز از طریق دستگاه دیپلماسی در حال پیگیری است‌.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد:روز گذشته با خانواده آقای صیامی و فرزند ایشان که توانسته بود از مهلکه جان سالم به در ببرد نیز گفتگو کردم و ضمن تسلیت به این خانواده داغدار به آنها قول دادم که تا مشخص شدن موضوع از هیچ تلاشی دریغ نکنم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چه جالبه که دولت اصلا به روی خودش نمیاره
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار