بازدید 3909

مبلغ حق‌الزحمه اجرای امتحانات بسیار ناچیز است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه مبلغ حق الزحمه اجرای امتحانات بسیار ناچیز است از وزارت آموزش و پرورش خواست در خصوص پرداخت حق الزحمه اجرای امتحانات تدبیر و بازنگری کند.
کد خبر: ۷۰۵۳۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶ 20 June 2017
محمدجواد ابطحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در واکنش به تاخیرهای تکراری در پرداخت حق الزحمه اجرای امتحانات از سوی وزارت آموزش و پرورش به معلمان، گفت: این مهم در هر سال سبب می‌شود حوزه های اجرا و تصحیح با مشکلات عدیده از جمله عدم استقبال نیروی انسانی و معلمان روبرو شوند.

نماینده مردم خمینی‌ شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمی بودجه از جمله دلایل عدم پرداخت به موقع حق الزحمه اجرا و تصحیح امتحانات از سوی آموزش و پرورش اعلام شده است، اظهارکرد: اعتبار درنظر گرفته شده نباید در بخش‌های مختلف پخش شود و کسانی که مسئولیت خاصی در این روند نداشته‌اند مبلغی را دریافت کنند.

وی ضمن تاکید بر اینکه مبلغ حق الزحمه اجرای امتحانات خیلی ناچیز است، ادامه داد: همین موضوع موجب میشد تا افراد سریع‌تر برگه امتحانی تصحیح کنند تا بتوانند حق الزحمه مناسب‌تری دریافت کنند در حالی که این امر موجب کاهش کیفیت کار افراد و گاهی اوقات به دلیل بی‌دقتی رخ داده اعتراض دانش آموزان را به همراه داشت.

این نماینده مردم در مجلس دهم در گذشته معلمان باید به میزان دانش آموزانشان برگه‌های امتحانی را بدون دریافت حق الزحمه تصحیح می‌کردند، افزود: این موضوع در گذشت زمان موجب شد تا برای انجام چنین کاری از سوی معلمان، حق الزحمه درنظر گرفته شود زیرا کار اضافه‌ای انجام می‌شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید تدبیر و بازنگری در خصوص پرداخت حق الزحمه اجرای امتحانات از سوی وزارت آموزش و پرورش به معلمان انجام شود تا شاهد تکرار این موضوع نباشیم، خاطرنشان کرد: این روند موجب می‌شود تا کار مهم تصحیح برگه‌های امتحانی توسط افراد کم تجربه صورت بگیرد که این مهم نیز به کیفیت کار لطمه می‎‌زند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار