بازدید 4299

پرس:رونالدو نماد رئال است و همینجا می ماند

کد خبر: ۷۰۵۲۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱ 20 June 2017
مدیرعامل باشگاه رئال مادرید در اولین واکنش رسمی خود به ماجراهای رونالدو گفت: رونالدو اگر بخواهد رئال را ترک کند، خودم برایش مراسم خداحافظی می‌گیریم!

به گزارش تابناک ورزشی، فلورنتینو پرس مدیرعامل باشگاه رئال مادرید اسپانیا در مصاحبه با وب سایت رسمی باشگاه خود گفت: از اعتماد هیات امنا ممنونم، امیدوارم در سال آینده نیز جشن‌های قهرمانی را تجربه کنیم، زیدان و تیمش برای تکرار شکوه رئال مادرید آماده هستند.

وی ادامه داد: رونالدو بازیکن رئال مادرید است، فصل آینده هم بازیکن رئال مادرید خواهد بود، ماجرای جدایی او یک شایعه است و عصبانیت او به خاطر مشکلات مالیاتی است که هیچ ارتباطی به رئال مادرید نداشته و ندارد. به رغم بی ربط بودن این موضوع به باشگاه ما بیشترین حمایت را از او داشته‌ایم و حتی به مدیر برنامه‌هایش پیشنهاد کردم، قرارداد وی طوری تمدید شود که کل جریمه مالیاتی را خود باشگاه پرداخت کند. نمی‌دانم دیگر چگونه باید حمایت کنیم؟

پرس ادامه داد: البته تصمیم با خود رونالدو است، به او احترام می‌گذارم و اجازه نمی‌دهم تحت فشار تصمیم گیری کند. واقعا اگر بخواهد از رئال مادرید برود، مشکلی نیست، باشگاه مبلغ مربوط به جریمه فسخ قرارداد را می‌گیرد و با او خداحافظی می‌کند، حتی مراسم باشکوهی برای خداحافظی او ترتیب خواهم داد، مادرید به یک اسم متکی نیست. در کل اما اطمینان دارم که رونالدو بازیکن عاقلی است و به جدایی فکر نخواهد کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی