بازدید 4776

پیغام اینستاگرامی سوشا;بازگشت به فولاد

کد خبر: ۷۰۴۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱ 18 June 2017
سوشا مکانی که برخلاف ادعاهایش چندان نتوانست در اروپا بدرخشد و ماندگاری‌اش در نروژ به بیشتر از یک فصل نرسید حالا به دنبال بازگشت به لیگ برتر است اما با قیمتی که او برای خود تعیین کرده و البته کیفیتی که پیش از این نشان داده کمتر تیمی به مذاکره با او روی خوش نشان خواهد داد.
 
به گزارش تابناک ورزشی،مکانی که گفته بود حالا حالا ها به حضور دوباره در ایران فکر نمی‌کند بعد از یک فصل نه تنها به ایران برگشته؛ که به دلایل نامشخص حالا سعی در بازاریابی اینستاگرامی دارد.
 
مکانی با پیغام‌های متعدد در لباس فولاد یا با هواداران اهوازی، برای فولاد چراغ‌ سبز می‌فرستد تا شاید با بازگشت به اهواز روزهای خوب قهرمانی با فولاد در لیگ سیزدهم را تکرار کند. او که در پرسپولیس با اشتباهات وحشتناک شناخته شد بعد از محرومیت عجیب‌اش از طرف کمیته اخلاق، به اروپا رفت اما نتوانست آنطور که باید خود را به لیگ نروژ تحمیل کند. حالا سوشا با توجه به نیاز فولاد به دروازبان سعی دارد خود را به پورموسوی تحمیل کند. مهرداد طهماسبی و وحید طالب‌لو دو دروازبان فصل گذشته فولاد در فولاد این فصل حضور نخواهند داشت و باید دید سرمربی فولاد برای دروازه‌اش چه تصمیمی خواهد گرفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان