بازدید 4462

تعامل باپرسپولیس;رفتارملی سازمان لیگ

کد خبر: ۷۰۴۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷ 18 June 2017
پرسپولیس به عنوان تنها تیم ایرانی بعد از سال‌ها به جمع هشت تیم برتر آسیا رسیده و از اواخر مرداد باید بازی‌های خود را از مرحله یک چهارم نهایی شروع کند. روزهایی که همزمان با دو بازی انتهایی تیم ملی در مرحله مقدماتی است.
 
به گزارش تابناک ورزشی،اگرچه ایران به جام جهانی صعود کرده اما به دلیل اهمیت فوق‌العاده سیدبندی جام جهانی و احتمال حضور ایران در سید سوم، کی‌روش مصرانه به دنبال برد در دو بازی آخر تیم ملی خواهد بود. به همین دلیل پیش‌بینی میشد تداخل رقابت‌ها و اهمیت آن برای کی‌روش و برانکو، تنش جدیدی را به فوتبال ایران بیاورد اما درایت هر دو مربی برای تعامل و رفتار ملی سازمان لیگ در برابر هر دو بخش از رقابت‌های برون‌مرزی باعث شده که به آینده خوش‌بینانه‌تر نگاه کنیم و انتظار عملی شدن وعده‌های تعامل را داشته باشیم.
 
بعد از آن که کی‌روش و فدراسیون فوتبال از پرسپولیس خواستند تا مثل باشگاه‌های حرفه‌ای دنیا با فشارهای سال منتهی به جام جهانی مدارا کند، باشگاه سرخپوش پایتخت هم با توجه به حضور در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا از سازمان لیگ خواسته تا توجه ویژه‌ای به این باشگاه شود تا بتواند در بستری مناسب با تیم ملی تعامل داشته باشد. آنچه از گفتارهای مسئولان سازمان لیگ برمی‌آید نشان از آن دارد که در فدراسیون هم همه به هر دو بخش ماجرا نگاهی ملی دارند. باید منتظر ماند و دید چقدر این گفتارها در رفتار سازمان لیگ نمود پیدا می‌کند تا هم باشگاه پرسپولیس و هم تیم ملی بتوانند با آرامش به مسیر خود در رقابت با حریفان ادامه دهند.
تعامل باپرسپولیس;رفتارملی سازمان لیگ
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان