بازدید 4684

سنگ گسترش جلوی پای استقلال؛1.5میلیاردنقد

روز گذشته اعلام شد که باشگاه استقلال تهران مبلغ مورد نظر باشگاه گسترش فولاد را برای صدور رضایت نامه داریوش شجاعیان به صورت اقساط پرداخت خواهد کرد.
کد خبر: ۷۰۴۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ 17 June 2017
روز گذشته اعلام شد که باشگاه استقلال تهران مبلغ مورد نظر باشگاه گسترش فولاد را برای صدور رضایت نامه داریوش شجاعیان به صورت اقساط پرداخت خواهد کرد.
 
به گزارش تابناک ورزشی،اما امروز هوشنگ نصیرزاده مدیر عامل گسترش فولاد با تکذیب این خبر سنگ بزرگی جلوی پای استقلالی‌ها انداخته است. صحبت‌های او را  بخوانید:
 
-این موضوع اصلاً صحت ندارد. یعنی در این مورد صحبتی با یکدیگر نداشتیم که ببینیم آنها چطور می‌خواهند مبلغ را به ما پرداخت کنند. ما مبلغ را فقط به صورت نقدی دریافت می‌کنیم و نیازی به صحبت کردن در این مورد نیست.
 
-داریوش شجاعیان دو سال با گسترش فولاد قرارداد داشت و قرار بود برای سال اول 850 میلیون و برای سال دوم 950 میلیون تومان به او بپردازیم که این مبلغ یک میلیارد و 800 میلیون تومان می‌شد. وقتی یک باشگاه شجاعیان را از ما تقاضا می‌کند، در واقع 2 سال منافع ما از این بازیکن را از بین می‌برد. به همین دلیل، پیشنهاد ما از همان روز اول هم کاملاً منطقی بود. استقلال اول قبول نمی‌کرد، اما بعداً به مبلغ پیشنهادی ما نزدیک شد.
 
-ما مبلغی می‌گیریم و رضایت‌نامه را صادر می‌کنیم. همه آن مبلغی که گفته شده، صرفاً فقط برای صدور رضایت‌نامه است، اما اینکه شجاعیان چقدر از تیم استقلال پول می‌گیرد، هیچ ربطی به ما ندارد. مبلغ یک و نیم میلیارد تومان، متعلق به باشگاه گسترش فولاد است.
 
-توافقی بین استقلال و گسترش فولاد انجام شد که شجاعیان به تیم منصوریان برود. اگر پرسپولیس مبلغ درخواستی ما را پرداخت می‌کرد، شجاعیان می‌توانست به تیم برانکو برود. شجاعیان تحت قرارداد گسترش فولاد است و باید به تیمی که رضایت ما را جلب کرده است برود.
 
با این شرایط اگر طبق گفته نصیرزاده، قرارداد شجاعیان همانند گسترش فولاد در استقلال هم 850 میلیون تومان باشد با احتساب یک میلیارد و پانصد هزار تومانی که باید بابت رضایت‌نامه او بپردازند، جذب این بازیکن برای استقلال حداقل 2 میلیارد و 350 میلیون تومان آب می‌خورد.
سنگ گسترش جلوی پای استقلال؛1.5میلیاردنقد 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار