بازدید 5881
۲

پاتک استقلال به سپاهان;پیشنهادبه حاج‌صفی

کد خبر: ۷۰۴۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷ 17 June 2017
دعوای استقلال و سپاهان بر سر جپاروف ازبک بالا گرفته. از طرفی استقلالی‌ها با ادعای کارشکنی اصفهانی‌ها به آن‌ها انتقاد دارند و مدیران اصفهانی هم خود استقلالی‌ها را در کم‌کاری و تعلل برای بستن قرارداد با جپاروف مقصر؛ و حق مذاکره با ستاره ازبکستانی را برای خود محفوظ می‌دانند.
 
به گزارش تابناک ورزشی،جپاروف در حالی که به واسطه قرارداد با آبی‌های پایتخت به ایران آمده بود و طی شرایطی در نیم فصل دوم به سپاهان رفت، هیچ ارتباطی با استقلالی‌ها برقرار نمی‌کند و از طرف دیگر با مدیران سپاهان رابطه خوبی برقرار کرده. این جدال حالا رسانه‌ای شده و به صدور بیانیه از طرف سپاهانی‌ها رسیده.
 
در گیر و دار مجادله بر سر جپاروف، گویا استقلالی‌ها با پیشنهادی قابل توجه خواهان جذب احسان حاج‌صفی ستاره سپاهان شده‌اند و به نوعی به اقدامات سپاهانی‌ها در داستان جپاروف، پاتک زده‌اند. احسان حاج‌صفی که از ابتدای لیگ شانزدهم قراردادی یک ساله با طلایی‌پوشان داشته و حالا بازیکن آزاد به حساب می‌آید برای سال منتهی به جام جهانی، لژیونر شدن را اولویت خود قرار داده است. حاج‌صفی مثل تابستان قبل پیشنهاداتی از یونان دارد و شاید به واسطه شجاعی و انصاری‌فرد در تابستان پیش رو راحت‌تر برای حضور در اروپا تصمیم‌گیری کند. اما اگر قرار به ماندگاری در ایران باشد منصوریان پیگیر حضور او در استقلال خواهد بود. جذب سعید آقایی برای سمت چپ خط دفاع سپاهان کار استقلال را برای مذاکره با حاج‌صفی راحت‌تر کرده است. احسان در تابستان گذشته هم مدنظر منصوریان قرارداشته اما در آخر تصمیم به حضور در اصفهان گرفته بود.
پاتک استقلال به سپاهان;پیشنهادبه حاج‌صفی 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مثل اینکه مفت خوری تیم سپاهان نمومی نداره.اون از عماد رضا که پرسپولیس پی به قابلیت هاش برد و کشوندش ایران واسه قرارداد که سپاهان اومد و قاپیدش.این از جباروف.اون هم از ماجرای آب معدنی و .....
حاج صفی بازیکن خیلی خوبی است به کار استقلال می آید چون سمت چپ استقلال واقعا ضعیف است
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر