بازدید 7019

لیست استقلال پر شد

کد خبر: ۷۰۴۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۶ 17 June 2017
با جذب حسین بیت سعید و سجاد شهباززاده و اضافه شدن نام روزبه چشمی، لیست بازیکنان بزرگسال استقلال برای حضور در لیگ هفدهم تکمیل شده است و همین حالا، آنها برای حضور قریب الوقوع داریوش شجاعیان باید روی نام یک بازیکن شان خط قرمز بکشد.
 
به گزارش تابناک ورزشی،طبق قانون هر تیم می تواند در فهرست بازیکنان بالای 23 سالش، نام 18 بازیکن را بنویسد. استقلال از فصل قبل این نفرات را در این لیست دارد: مهدی رحمتی، حسین حسینی، خسرو حیدری، هرایر مگویان، وریا غفوری، لی آندرو پادوانی، یعقوب کریمی، امید ابراهیمی، فرشید باقری، علی قربانی، جابر انصاری و بهنام برزای. به این نفرات در این فصل، محسن کریمی و فرشید اسماعیلی و رابسون جان واریو اضافه می شوند که به دلیل شرایط سنی، دیگر نمی توانند جزو لیست زیر 23 سال باشند. این یعنی استقلال با نفرات فصل قبلش، 15 بازیکن فعال در لیست بازیکنان بزرگسال دارد. این فهرست با اضافه شدن حسن بیت سعید، سجاد شهباززاده و روزبه چشمی به عدد قانونی 18 می رسد.
 
میلاد زکی پور، مجید حسینی (در صورت تمدید قرارداد)، مجتبی حقدوست (در صورت رضایت باشگاه نفت برای ادامه حضور در استقلال)، امید نورافکن و مهدی قائدی هنوز جزو سهمیه زیر 23 سال به حساب می آیند.
 
بنابراین حالا فصل جدید استقلال لیگ هفدهم استارت خورده است و منصوریان باید قلمش را برای کشیدن خط قرمز روی نام مردان خروجی آماده کند. داریوش شجاعیان، اولین ورودی اضافه بر لیست است که باید برای حضورش روی نام یک نفر خط قرمز کشید. خریدهای احتمالی بعدی مثل رامین رضاییان، پژمان منتظری، احسان حاج صفی، سرور جپاروف و حتی مجتبی جباری هم نیازمند حذف یک بازیکن هستند تا وارد لیست شوند.
 
اضافه شدن داریوش شجاعیان یعنی حذف یکی از بین محسن کریمی یا جابر انصاری یا بهنام برزای که احتمال آخری بیشتر است. رادیوی دولتی یونان ادعا کرده این بازیکن راهی لیگ این کشور می شود. فرشید اسماعیلی و خود برزای در استوری اینستاگرام از رفتن او حرف زده اند.
 
حضور پژمان منتظری یعنی حذف یک نفر از بین مگویان و پادوانی که دومی محتمل تر است چون اولی در چند پست بازی می کند و بازیکن ارزان تری هم هست مگراینکه رابسون نتواند رضایتنامه اش را از باهیا گرفته و به استقلال برگردد. در این صورت مگویان و پادوانی ماندنی می شوند.
 
رامین رضاییان اگر درنهایت بیاید (که احتمالش زیاد نیست) وریا غفوری دیگر جایی در استقلال ندارد.
 
اضافه شدن هر هافبکی هم یعنی خداحافظی با یعقوب کریمی، محسن کریمی و جابر انصاری به ترتیب اولویت.
لیست استقلال پر شد
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار