بازدید 5511
۱
رویترز؛

اعتراض به واکنش ترزا می به فاجعه برج گرنفل

نخست وزیر انگلیس با انتقادات فزاینده ای مواجه شد زیرا با نجات یافتگان از آتش سوزی گسترده در یک برج مسکونی در لندن دیدار نکرد.
کد خبر: ۷۰۴۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴ 16 June 2017
نخست وزیر انگلیس با انتقادات فزاینده ای مواجه شد زیرا با نجات یافتگان از آتش سوزی گسترده در یک برج مسکونی در لندن دیدار نکرد.

به گزارش صداوسیما به نقل از خبرگزاری رویترز، ترزا می نخست وزیر انگلیس روز جمعه با انتقادات فزاینده ای مواجه شد زیرا با نجات یافتگان از آتش سوزی گسترده در یک برج مسکونی در لندن دیدار نکرد آن هم در شرایطی که با جدیت برای دستیابی به توافقی تلاش می کند که بتواند پس از انتخابات ناموفق برای حزب محافظه کار، در قدرت باقی بماند.

می متعهد شد درباره این آتش سوزی که دست کم 30 کشته برجا گذاشته است تحقیق کند. او پس از دیدار با کارکنان اورژانس و آتش نشانی، در سخنانی که از تلویزیون پخش شد از این حادثه ابراز تاسف کرد.

اما برعکس جرمی کوربین رئیس حزب مخالف کارگر و صادق خان شهردار لندن، ترزا می با نجات یافتگان این حادثه دیدار نکرد که این مسئله با انتقاد ساکنان محلی و رسانه ها و همچنین اعضای حزب محافظه کار حاکم مواجه شد.

مایکل پورتلو وزیر مشاور سابق در کابینه انگلیس گفت: ترزا می می بایست در جمع مردم حضور می یافت نه این که از مواجه شدن با آنان بترسد.

روزنامه انگلیسی «سن» نوشت 65 نفر همچنان مفقود هستند و ممکن است در آتش سوزی جان باخته باشند. پلیس لندن پیش بینی کرد شمار کشته شدگان افزایش یابد ولی اعلام کرد جستجوی برج سوخته شده و تعیین هویت قربانیان احتمالا چند ماه طول خواهد کشید.
قرار است ساکنان محلی راهپیمایی اعتراض آمیزی در محله کنسنگتون برگزار کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
این شیطان دیده اینا مسلمونن خوشجالم شده چه برسه که بره ملاقاتشون. ترسیده پول کمپوت بده
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی