بازدید 5293

خریدجذاب کرانچار؛نجات یک شاهین

کد خبر: ۷۰۴۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹ 16 June 2017
امضای قرارداد با سعید آقایی، سپاهان را به هدف بزرگ تابستانی‌اش رساند اما زلاتکو کرانچار همزمان با ستاره سمت چپ خط دفاعی تراکتورسازی، یک مهره جذاب هجومی را نیز به ترکیب تیمش اضافه کرد.
 
به گزارش تابناک ورزشی، اصفهانی‌ها با خرید شاهین ثاقبی، نشان دادند که برای ترمیم ضعف‌های تیم‌شان توجه ویژه‌ای به لیگ یک داشته‌اند. ثاقبی فصل گذشته را علیرغم میل باطنی‌اش در ترکیب ملوان سپری کرد و برای لیگ برتری شدن دست به هر کاری زد اما در هفته پایانی، به جز بهت و بغض چیز دیگری به دست نیاورد. سپاهانی‌ها اما دست شاهین را گرفتند و او را از باتلاق لیگ‌یک بیرون کشیدند تا این بازیکن به نقطه‌ای برگردد که استحقاق‌اش را دارد. به لیگ برتر. به صحنه باشکوه نمایش.
 
شاهین ثاقبی در ملوان به عنوان یک ستاره خوش‌آتیه به فوتبال ایران معرفی شد. یک مهاجم مسلط و انرژیک که به زمان زیادی برای محبوب‌شدن در انزلی نیاز نداشت. او به اولین پیشنهاد بزرگ پاسخ مثبت داد و به جای سپری کردن دوران سربازی در نیروی دریایی، سربازی‌اش را در سپاه پشت سر گذاشت. انتقال به تراکتورسازی، فرصت خوبی برای بیشتر و بهتر دیده‌شدن شاهین بود. او بعد از باز کردن دروازه پرسپولیس در مسابقه با تیم حمید درخشان، حتی به فهرست تیم ملی نیز دعوت شد اما اوضاع برای این بازیکن به همین خوبی ادامه پیدا نکرد. ملوانی‌ها که از نحوه جدایی شاهین راضی نبودند و هنوز با او قرارداد داشتند، به هر قیمتی این بازیکن را دوباره به ترکیب برگرداندند تا او برای یک سال چاره‌ای به جز بازی در دسته اول نداشته باشد. این دوران کوتاه و سخت اما حالا دیگر به پایان رسیده تا این بازیکن بااستعداد، لیگ هفدهم را در یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر آغاز کند. تمرین‌کردن زیر نظر کرانچی، می‌تواند ثاقبی را به شرایط آرمانی گذشته‌اش برگرداند. او فصل جدید را حریص‌تر و گرسنه‎تر از همیشه آغاز خواهد کرد.
خریدجذاب کرانچار؛نجات یک شاهین
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها