بازدید 27897

جزئیات انهدام تیم تروریستی تکفیری در قصرقند

در این عملیات ضد تروریستی، علاوه بر انهدام یک دستگاه بمب گذاری شده با 600 کیلوگرم مواد منفجره، پنج بمب آماده اقدامات انتحاری و بیش از 700 کیلوگرم مواد انفجاری همراه با ده ها هزار فشنگ و تعدادی سلاح و مهمات دیگر به دست رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه افتاد.
کد خبر: ۷۰۴۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۱ 15 June 2017
نیروی زمینی سپاه از انهدام یک تیم تروریستی تکفیری در منطقه عمومی قصرقند سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش «تابناک»؛ روابط عمومی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر حضور یک تیم تروریستی تکفیری در منطقه عمومی قصرقند سیستان و بلوچستان، واحدهایی از قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه به منطقه اعزام و با محاصره ارتفاعات قصرقند، از ظهر امروز (پنجشنبه) با تروریست ها درگیر شدند.

در این درگیری، شماری از تروریست ها به هلاکت رسیدند و تعدادی زخمی و برخی نیز متواری شدند.

این اطلاعیه با اعلام اینکه تعقیب تروریست های متواری شده توسط رزمندگان اسلام در منطقه ادامه دارد، تصریح دارد: در این عملیات ضد تروریستی، علاوه بر انهدام یک دستگاه بمب گذاری شده با 600 کیلوگرم مواد منفجره، پنج بمب آماده اقدامات انتحاری و بیش از 700 کیلوگرم مواد انفجاری همراه با ده ها هزار فشنگ و تعدادی سلاح و مهمات دیگر به دست رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه افتاد.

این اطلاعیه با اشاره به همراهی و همکاری شجاعانه رزمندگان نیروی انتظامی و اداره کل وزارت اطلاعات استان سیستان و بلوچستان با واحد های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه تأکید کرده است: عملیات ضد تروریستی تا انهدام کامل بقایای تروریست های تکفیری که متواری شده اند، ادامه داشته و اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.



تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۱۱
خدا قوت مدافعان امنیت ایران زمین
سربازان عزیز ایران !
خداوند یار و یاورتان.
در قلب ملت جای دارید.
کاش مردانگی را از شما دلاوران یاد می گرفتیم! کاش مثل شما بودیم که هر کدام یک رستم دستانید برای ایران زمین و درهم می کوبید دشمنان پلشت و نامردش را. خاک پای همه آنها که برای امنیت میهن می جنگند را سرمه چشم می کنیم.
درود بر رزمندگان اسلام
تروریستهایی که دستگیر می شن هر کدامشونو با یه ارپیچی بزنین زودتر برن گم بشن تو جهنم
زنده باد شما شير مردان
خدا قوت.شما ها برا مملكت زحمت ميكشيد.شما ها آبروي نظام هستيد.
مرگ بر داعش وهمدستانش درود بررزندگانمان كه عرصه را بر دشمن تنگ كرده اند
خطاب به مفتی ها آل سعود گفتیم با دم شير بازی نکنید این هم نتیجه اش، انهدام کامل تیم تروریستی وابسته به عربستان سعودی در قصر قند سیستان و بلوچستان ایران.
معلومه که رقاصی ها و زوزه سگ زرد (ترامپ) با شغال (سلمان) در کاخهای ریاض به این معنا بوده که کابوسهای زیادی برای ما دیده بودند که حالا دنبال تعبیرش بودند.
درود به غیرت و مردانگی رزمندگان اسلام
خدا قوت به تمامی شما
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی