بازدید 4955

جدایی کاپیتان دژآگه ازولفسبورگ

کد خبر: ۷۰۳۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹ 15 June 2017
باشگاه ولفسبورگ رسما اعلام کرد با توافق طرفین قرارداد اشکان دژآگه که در تاریخ 30 ژوئن 2017 به پایان می ‌رسید، دیگر تمدید نخواهد شد و هافبک ایرانی این باشگاه را ترک خواهد کرد.
 
به گزارش تابناک ورزشی،در خبر سایت رسمی باشگاه ولفسبورگ به نقل از اشکان دژاگه آمده است:«برای من پوشیدن دوباره پیراهن تیم ولفسبورگ افتخار بزرگی بود. می ‌خواهم از تمام هواداران تیم ولفسبورگ به خاطر خوشامدگویی غیرقابل منتظره به من قدردانی کنم. از زمان بازگشتم به ولفسبورگ این حمایتها را دریافت کردم. فراموش نمی‌ کنم زمانی که پا به ورزشگاه ولکس ‌واگن گذاشتم چه لحظه‌ های هیجان ‌انگیزی برای من بود. این اتفاق برای من معانی بسیار زیادی داشت و بسیار خوشم آمد که چگونه هواداران برای من شادی می ‌کردند. ولفسبورگ همیشه در قلب من است و باقی خواهد ماند. خوشحالم که باشگاه به من پیشنهاد فعالیت در ولفسبورگ برای آینده داد».
 
مدیر ورزشی باشگاه ولفسبورگ هم در رابطه با جدایی اشکان دژآگه به سایت این باشگاه گفته:«می ‌خواهیم از دژآگه به خاطر تعهداتش که یک الگو برای باشگاه است قدردانی کنیم. هرچند بعضی ‌ها از بازگشت او به تیم ولفسبورگ راضی نبودند اما اشکان هیچگاه میدان را ترک نکرد. به رغم مصدومیت تلخ برای بازگشت سخت تلاش کرد. ما فقط در زمان بازیهای پلی ‌آف توانستیم از اشکان بهره ببریم که اهمیت بسیاری برای تیم ولفسبورگ داشت. او در زمین نشان داد که چقدر بازیکن حرفه ‌ای است. برای او در ادامه دوران فوتبالش آرزوی موفقیت می ‌کنیم و دوباره به اشکان دژآگه در آینده برای فعالیت در باشگاه ولفسبورگ خوشامد خواهیم گفت».
جدایی کاپیتان دژآگه ازولفسبورگ 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار