بازدید 4768

نوسانات هیجانی در بورس محلی از اعراب ندارد

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت:به دلیل عدم تناسب نرخ سود بانکی با نرخ تورم، ریسک سرمایه گذاری در بانک کمتر است و بطور طبیعی صاحبان نقدینگی تمایل چندانی به سرمایه گذاری در بورس ندارند.
کد خبر: ۷۰۳۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰ 14 June 2017
شهباز حسن پور بیگلری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با تاکید بر لزوم تقویت بازار سرمایه گفت:بازار بورس کشور نتوانسته عملکرد مطلوبی داشته باشد این در حالی است یکی از لازمه های تقویت اقتصاد رونق بازار شفاف بورس است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:تجربه بیانگر این است یکی از دلایل رونق بازار سوداگری در بخش های مسکن و ارز، فقدان بازار مناسبی برای جذب نقدینگی های سرگردان بوده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود:بخشی از نوسانات بازار بورس هیجانی و تحت تاثیر اخبار غیراقتصادی بوده که خیلی قابل اعتنا نیست البته برای این منظور نیز باید تدابیری اتخاذ شود.

تاکید اجرای صحیح قانون بهبود فضای کسب و کار

وی افزود:اجرای صحیح قانون بهبود فضای کسب و کار می تواند زمینه رونق تولید شرکت های بورسی را فراهم کند و بطور طبیعی انگیزه برای سرمایه گذاری در بورس افزایش می یابد.

حسن پور بیگلری در ادامه گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت افزود: در حال حاضر به دلیل عدم تناسب نرخ سود بانکی با نرخ تورم، ریسک سرمایه گذاری در بانک کمتر است و صاحبان نقدینگی تمایل چندانی به سرمایه گذاری در بورس ندارند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی افزود:با وجود اینکه روند بورس مطلوب نیست اما در چند سال گذشته اتفاقات غیراقتصادی در روند بورس، تاثیر چندانی نداشته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار