بازدید 7586
۵

طیب‌نیا باید سکان‌دار وزارت اقتصاد در دولت بعد باشد

کد خبر: ۷۰۳۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ 14 June 2017
آلبرت بغزیان استاد اقتصاد دانشگاه تهران با اشاره به اینکه تغییر برخی وزیران برای دستیابی دولت دوازدهم به اهداف ضروری است، گفت: گرچه ترکیب فعلی کابینه خوب است اما تغییر چند وزیر به دولت دوازدهم کمک خواهد کرد بهتر به اهداف دست یابد.

به گزارش ایلنا، این کارشناس اقتصادی عملکرد وزارت امور اقتصادی و دارایی در دولت یازدهم را مثبت ارزیابی کرد و گفت: وزیر اقتصاد حتی « اگر خود تمایلی برای ادامه کار در دولت دوازدهم نداشته باشد» باید در دولت دوازدهم هم سکان اداره وزارت امور اقتصادی و دارایی را برعهده داشته باشد زیرا وی در دولت یازدهم چه در بخش بورس، بانک و بیمه و چه در بخش گمرک عملکرد خیلی خوبی داشته است.

بغزیان ادامه داد: وزارت اقتصاد و دارایی نیازمند آن است که سایر دستگاه ها با این وزارتخانه هماهنگ باشند که در دولت یازدهم این امر محقق نشد و سایر بخش‌ها با این وزارتخانه هماهنگ نبودند تا بتواند بر اساس اصول اقتصادی عمل کند با این حال عملکرد خوبی داشته است.

استاد اقتصاد دانشگاه بر تغییر وزیرصنعت، معدن و تجارت در دولت دوازدهم تاکید کرد و در عین حال خواستار اجرا شدن طرح تفکیک وزارتخانه های راه و شهرسازی و وزارت صنعت، معدن و تجارت شد.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۵
وزیر اقتصاد واقعا موفق بوده و بسیار مرد وزیر توانمندی است.
بورس که در دوره وزارت ایشان به فنا رفت....
با توجه به تعطیلی کارخانجات وصنایع ورکود حاکم بر بازار اصناف مختلف و افزایش انواع مالیات ونرخهای آن جهت فروش ساختمان وخودرو وو واینکه مثلا گمرک مالیات ارزش افزوده نه درصدی را قبل از فروش کالا اخذ میکند وتاجر باید ماهها صرف فروش کالا کند و اگر نقدی هم معامله کند چند ماه طول میکشد تا نه درصد خودرا اخذ کند معلومست وضع اقتصاد این کشور چگونه است فقط آمار افزایش درآمدی مالیاتها در مقایسه با سنوات بالا رفته است واین یعنی افزایش محبوببیت اقای طیب نیا ولی کسی نیست مسئولیت رکود اقتصادی کشور را قبول کند
فکر نمیکنم احدی تمایل به تصرف پست وزیر باشد
طیب نیا اگر روی هر کشور دیگه ای بود ازش تندیس می ساختن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها