بازدید 6646

کار ژاپن و عربستان و استرالیا گره خورد

کد خبر: ۷۰۳۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۴ 13 June 2017
نتایج روز هشتم مسابقات مقدماتی جام جهانی به شکلی پیش رفت که رقابت استرالیا، ژاپن و عربستان نزدیک تر از قبل شد.

به گزارش تابناک ورزشی، روز هشتم مسابقات مقدماتی جام جهانی در گروه دوم با تساوی عراق برابر ژاپن در تهران به پایان رسید. گروه دوم مسابقات مقدماتی جام جهانی پیش از شروع روز هشتم با رقابت نزدیک عربستان و ژاپن در صدر در جریان بود اما نتایج در روز هشتم به شکلی رقم خورد که مثلث صدرنشینان با اختلاف تنها یک امتیاز شکل گرفت.

استرالیا در اولین دیدار این مرحله از مسابقات موفق شد در یک ماراتن جذاب و پر گل، عربستان را در دیداری که حواشی زیادی داشت، با نتیجه سه بر دو شکست دهد. قهرمان آسیا با کسب این پیروزی 16 امتیازی شد و خود را به عربستان و ژاپن رساند اما به دلیل تفاضل گل کمتر، در رده ی سوم گروه ایستاد.

ژاپن دیگر تیم مدعی این گروه، در تهران باید به مصاف عراق می رفت. عراق شانس بسیار اندکی برای حضور در رتبه ی سوم گروه داشت اما ژاپنی ها با تمامی نفرات و با انگیزه ی کامل پا به این دیدار گذاشتند. این دیدار با گلزنی ژاپنی ها شروع شد اما عراق بعد از این گل جریان بازی را در اختیار گرفت و در نهایت به حداقل حق خود رسید تا این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان برسد. ژاپن با توجه به دو دیدار سختی که برابر عربستان و استرالیا پیش رو دارد، می توانست با شکست عراق صعود خود را تا اندازه زیادی مسجل کند اما این تساوی کار ژاپنی ها را سخت کرد.
 
تایلند و امارات کم اهمیت ترین دیدار این گروه بود. تایلندی ها در دور رفت نشان دادند که تیم خطرناکی نیستند و امارات نیز نتوانست درخشش خود در جام ملت ها را در این مسابقات تکرار کند. حضور بائوزا سرمربی سابق تیم ملی فوتبال آرژانتین روی نیمکت امارات در این بازی شاید تنها جذابیت نبرد امارات و تایلند بود. این دیدار با گل دیر هنگام مبخوت در دقایق پایانی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به این ترتیب ژاپن با 17 امتیاز در این گروه صدرنشین است و عربستان و استرالیا با 16 امتیاز و با یک اختلاف تفاضل گل در رده های دوم و سوم قرار دارند. امارات با 10 امتیاز در رده چهارم قرار دارد و عراق 5 امتیازی و تایلند 2 امتیازی در رده های بعدی حضور دارند.

امارات با نتایج این هفته از مسابقات شانس بسیار اندکی برای صعود از مرحله ی گروهی و حضور در پلی آف دارد و به نظر می رسد یکی از سه تیم صدرنشین ژاپن، عربستان و استرالیا در نهایت راهی مرحله ی پلی آف شود و دو تیم دیگر نیز به شکل مستقیم راهی جام جهانی خواهند شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار