بازدید 3979

نقش کلیدی ایران در مقابله با داعش

عضو کمیسیون انرژی مجلس با یادآوری نقش کلیدی ایران در مقابله با داعش در منطقه، گفت: دشمنان از هم‌اکنون پنجه‌های قدرتمند حزب‌الله را به دور گردن پلیدشان حس می‌کنند.
کد خبر: ۷۰۳۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸ 13 June 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت غلامرضا شرفی در نشست علنی امروز ( سه شنبه 23 خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور ضمن درود بر خون پاک شهدا و امام شهدا که در عصر ناباوری تاریخ ساز شد و انقلاب بشری را به انقلاب انبیا پیوند و استکبار نمرودی را به گلشن ابراهیمی تبدیل کرد، گفت: روی کار آمدن حیوانی با مشخصات ترامپ، رویکرد متکبرانه شیطان بزرگ در برابر نرمش قهرمانانه و قبول برجام از سر طرف او با ما بود، در آغازین روزهای صدارت این حاکم که می‌گفت بر ایران سخت بگیرید زیرا اینگونه امتیاز بیشتری خواهید گرفت را به یاد داریم.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: وقت آن رسیده بار دیگر قدرت قهر ما را چشیده زیرا وقت اتش به اختیار است، شیطان بزرگ و آل صهیونیست دوباره با آتش بازی کردند، پیش از این به شما و نوکراتان صدام سرانجام جنگ با ایران نشان داده شد، به ولد نامشروعتان داعش نیز گفته شد که به سرزمین و مرزهای ایران نزدیک نشوید.

وی افزود: ما بر سر حفظ ارزش‌هایمان هیچ گونه شعار تو خالی سر ندادیم، هر شعاری داده شد بدان عمل گردید، انگشت شما به سمت جانبازان، پیرمردان و بازماندگان هشت سال دفاع مقدس خواب را از چشم بی شرمتان گرفت، روز روشن را بر سرتان تیره کرد، هرچند هم به دنبال مصادره سوریه بودید اما چون نخواستیم نشد، خواستید عراق را چند پارچه کنید و نقشه منطقه را تغییر دهید اما باز چون نخواستیم، نشد.

شرفی ادامه داد: خواستید یمن را حذف کنید اما چون نخواستیم، نتوانستید، ارتش بزدلتان نیز این موضوعات را می‌داند، صدای گام‌های پاسداران سپاه اسلام ناب محمدی(ص) ذلت را در گوش‌های کرتان فریاد خواهد زد و خواب را از چشم‌های پلید و هرزه‌تان خواهد گرفت، از این به بعد به خود لرزیده زیرا ما پیامتان را شنیدیم و این تمام قدرت نمایی شما بود اما جواب ما ویرانه‌‌گاه اردوگاه پلید سرمایه داری برایتان به تصویر خواهد کشید.

شرفی یادآور شد: با تمام کودنی و ناتوانیتان این را خوب دانستید که در برابرتان مرام اَبرمرد تاریخ ساز، مردم امام مدار و ولایت مدار بود، از این رو مزار شریف آن مرد بزرگ را و خانه مردم را نشانه گرفتید، خوک‌های کثیف صهیونیستی و امریکایی و وهابی از هم‌اکنون پنجه‌های قدرتمند حزب‌الله را به دور گردن پلیدتان حس کنید.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، گفت: قسم به خون شهدای تروریستی در خدمت به مرز و بوم از پای نخواهیم نشست کما اینکه یکی از مصادیق بلند و روشن « مرگ بر امریکا » و « مرگ بر اسراییل» را خدمت صادقانه به شما بدانیم و بیش از پیش بر وحدت پای خواهیم فشرد. مجلس مظهر ظهور و نمایانگر دیدگاه‌های مختلف در کشور با رعایت حفظ وحدت در تسهیل منافع و سرمایه‌های ملی است و اعتماد یکی از آن سرمایه هاست.

وی افزود: انتخابات، شاخصی گویا برای این اعتماد و اعلام حمایت ملت‌ها از حکومت‌هاشان بوده است، لذا متولیان باید انتخابات را پاسداری و خاطیان را بدون ملاحظه مجازات کنید. در هر گوشه از تاریخ که مردمی صاحب تمدن شده و از فرهنگ خود برای آیندگان به جا گذاشتند دو عامل اثربخشی بیشتری داشته و آن اینکه تمدن از مسئولانی مورد اطمینان و مورد اعتماد برخوردار بوده و در مقابل مردمی محترم و عزیز وجود داشته‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس