بازدید 15002
۲

درخواست خانواده عطاءالله بهمنش از رسانه‌ها

کد خبر: ۷۰۳۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۵ 13 June 2017
عطاءالله بهمنش که از هفته‌ گذشته بر اثر سکته مغزی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده است، به گفته‌ فرزندش حال مساعدی ندارد.

به گزارش ایسنا، غلامعلی پیرایرانی، از گویندگان و گزارشگران قدیمی تلویزیون و از دوستان نزدیک عطاءلله بهمنش درباره‌ی آخرین وضعیت جسمانی این گزارشگر پیشکسوت توضیح داد: با منزل استاد بهمنش تماس گرفتم و در گفتگویی با همسر و پسر ایشان حال استاد را جویا شدم. متاسفانه استاد بهمنش حال خوشی ندارند و همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه به سر می‌برند.

این گزارشگر اظهار کرد: خانواده بهمنش ضمن گلایه از انتشار اخبار نادرست درباره ایشان اعلام کردند که استاد حال مساعدی ندارند.

وی گفت: خانواده‌ استاد بهمنش معتقدند مردم ذهنیتی از استاد دارند که همیشه بشاش و پر انرژی بوده‌ است و انتظار ندارند رسانه‌ها با پخش تصاویر ناگوار و اخبار نادرست، موجب ناراحتی مردم و دوستداران ایشان شوند.

پیرایرانی تاکید کرد: خانواده‌ی بهمنش از رسانه‌ها تقاضا دارند اخبار را طوری منتشر نکنند که ناراحت‌کننده باشد.


 
وی درباره‌ عطاءلله بهمنش افزود: استاد بهمنش ورزشکار بودند، ایشان قهرمان دو بودند و حتی کاپ قهرمانی داشتند و متاسفانه در سن ۹۳ سالگی دچار فراموشی شدند. با وجود این زمانی که چند ماه پیش برای عیادتشان رفته بودم و نام کشتی را می‌آوردم، جملاتی از کشتی می‌گفتند، از تختی حرف می‌زدند و به کتاب ناتمامشان اشاره می‌کردند.
 

 
 
عطاء الله بهمنش، نویسنده، گزارشگر و مفسر ۹۴ ساله ورزش ایران است که نسل دوستداران کشتی، او را با صدای گیرا و تحلیل‌های دقیقش و البته همراه همیشگی مرحوم غلامرضا تختی می‌شناسند. چندین سال نیز دبیر و نایب رییس فدراسیون کشتی نیز بوده است، صبح دوشنبه گذشته بر اثر سکته مغزی در بخش مراقبت‌های ویژه‌ بیمارستان گاندی تهران بستری شد.

 
 
غلامعلی پیرایرانی که به گفته‌ خودش شاگرد استاد بهمنش بوده است، عکسی با وی در سالهای نه چندان دور به یادگار گرفته که آن را در اختیار ایسنا، قرار داده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
براي آقاي عطاءالله بهمنش عزيز از خداوند سلامتي آرزو مي كنم .
براي ما جوانان قديم از راديو تمام حس صحنه و ميدان ورزشي را منتقل مي كرد كه از استادي ايشان بود .
در گویندگان قبل و بعد از انقلاب کسی را به توانایی آقای بهمنش سراغ ندارم . روایت کشتی و مسابقات فوتبال ایشان از رادیو با چنان مهارتی انجام می شد که گویی در ورزشگاه نشسته ای که از روی سکو مسابقه را نظاره می کنی . حیف که در سالهای پس از انقلاب از وجود این استاد مسلم برای آموزش نسل جوان استفاده نشد و فرصت سوزی به این بخش هم رسید . از خدای بزرگ راحتی و عافیت او را طلب می کنم .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس