بازدید 8214
۱

حمله استقلال به خوزستان;این باردفاع چپ!

کد خبر: ۷۰۳۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۱ 12 June 2017
شرایط بد مالی استقلال خوزستان در فصل گذشته، باعث شده ستاره‌های این تیم با وجود قول‌های مسئولان باشگاه درباره حل مشکلات مالی تصمیم به جدایی بگیرند.
 
به گزارش تابناك ورزشي،قانون قبلی سازمان لیگ درباره فسخ قراداد بازیکنانی که کمتر از 50 درصد مطالبات‌شان پرداخت شده، تغییر کرده اما مشکل اینجاست قرارداد بیشتر بازیکنان استقلال خوزستان به پایان رسیده است.
 
حسن بیت سعید، این تیم را به مقصد استقلال ترک کرد. مهدی زبیدی به پارس جنوبی پیوست. مهدی مومنی به پیکان رفت. طیبی بدون قرارداد از چند تیم بزرگ لیگ برتری پیشنهاد دارد و حالا، پیمان شیرزادی هم مورد توجه منصوریان قرار گرفته است. قرارداد شیرزادی، با استقلال خوزستان تمام شده و در صورت رسیدن پیشنهاد رسمی از استقلال، مسئولان استقلال خوزستان شانس کمی برای نگه داشتن او دارند.
 
منصوریان از عملکرد یعقوب کریمی و میلاد زکی‌پور راضی نیست و شایان مصلح، گزینه اول او برای سمت چپ خط دفاعی بود. با پیوستن مصلح به پرسپولیس، سرمربی آبی‌ها درخواست خرید شیرزادی را کرده و مسئولان استقلال به زودی با او وارد مذاکره می‌شوند. با حضور همزمان بیت سعید و شیرزادی، سمت چپ استقلال می‌تواند از نقطه ضعف، به برگ برنده استقلال تبدیل شود.
حمله استقلال به خوزستان;این باردفاع چپ!
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
از مسئولین استقلال میخواهم پیمان شیرزادی را سریعتر بگیرید چون سمت چپ استقلال واقعا ضیعف هست همانند سمت راست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی