بازدید 1912

همزمان با روز ملی روسیه مخالفان در مسکو تظاهرات می‌کنند

انتظار می‌رود هزاران تن از مردم روسیه در اعتراض به فساد امروز(دوشنبه) به رهبری الکسی ناوالنی، رهبر اپوزیسیون این کشور به خیابان‌ها بیایند.
کد خبر: ۷۰۲۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳ 12 June 2017
انتظار می‌رود هزاران تن از مردم روسیه در اعتراض به فساد امروز(دوشنبه) به رهبری الکسی ناوالنی، رهبر اپوزیسیون این کشور به خیابان‌ها بیایند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، در ماه مارس نیز هزاران تن از مردم روسیه برای درخواست استعفای دیمیتری مدودف، نخست وزیر روسیه و متحد نزدیک پوتین، رئیس‌جمهور این کشور به خیابان‌ها آمدند.

برهمین اساس انتظار می‌رود با توجه به اینکه امروز مصادف با روز ملی روسیه و تعطیل رسمی است حجم گسترده‌ای از مردم معترض به خیابان‌ها بیایند. احتمال درگیری در تظاهرات پیش‌رو وجود دارد.

در همین راستا، ناوالنی روز یکشنبه اعلام کرد که مقامات روسیه در راستای ایجاد کارشکنی در تظاهرات پیش‌رو بر شرکت‌ها فشار آورده‌اند که تجهیزات ویدئویی و صدا در اختیار آنها قرار ندهند.

در حال حاضر نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند که رهبر اپوزیسیون روسیه از قدرت کافی برای پشت سر گذاشتن پوتین در انتخابات آتی برخوردار است.

اما هنوز مشخص نیست که کرملین به ناوالنی اجازه دهد که برای ریاست جمهوری اقدام کند یا خیر.

با این حال این وکیل ۴۱ ساله امیدوار است با ایجاد کمپینی ضد فساد حمایت مردمی‌اش را افزایش دهد.

اگرچه ناوالنی از مدودف انتقاد می‌کند، اما نخست وزیر روسیه همه اتهامات را رد کرده و این اتهامات را بر مبنای "انگیزه‌های سیاسی و ادعاهای بی‌پایه و اساس" اعلام کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی