بازدید 5265

واکنش کارلوس به اتهام دوپینگ؛ثابت کنید

من قویاً اتهامات غیرمسئولانه‌ای که توسط شبکه ARD به من نسبت داده شده است را تکذیب می‌کنم و بار دیگر تأکید می‌کنم که هرگز از هیچ ماده‌ای که سبب شود وضعیت بهتری از همکارانم داشته باشم، استفاده نکرده‌ام. در گزارش این شبکه از پزشکی نام برده شده است که من در تمام زندگی‌ام هرگز او را ندیده‌ام.
کد خبر: ۷۰۲۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰ 11 June 2017
 یکی از مهم‌ترین خبرهای فوتبال جهان در ساعات گذشته اتهام دوپینگ گسترده در روزش برزیل است.
 
به گزارش تابناک ورزشی،یکی از متهمان این پرونده روبرتو کارلوس مدافع چپ اسبق تیم ملی برزیل است که البته با واکنش او روبرو شده. مدافع برزیل قهرمان جام جهانی 2002، در پستی که در صفحه فیس‌بوک خود گذاشته، نوشته است:  «من قویاً اتهامات غیرمسئولانه‌ای که توسط شبکه ARD به من نسبت داده شده است را تکذیب می‌کنم و بار دیگر تأکید می‌کنم که هرگز از هیچ ماده‌ای که سبب شود وضعیت بهتری از همکارانم داشته باشم، استفاده نکرده‌ام. در گزارش این شبکه از پزشکی نام برده شده است که من در تمام زندگی‌ام هرگز او را ندیده‌ام. اکنون وکلایم را مأمور کرده‌ام تا اتهامات نادرستی که علیه من شکل گرفته است را به چالش کشیده و آنها را در محضر قاضی و عموم مردم به اثبات برسانند.»

کارلوس در توضیح بیشتر در باره رابطه‌اش با پزشک متهم نوشته: «در همین حال این داستان به شیوه‌ای کاملاً مبهم عنوان کرده است که من ماه جولای سال 2002 زمانی که از جام جهانی 2002 به برزیل برگشتم، در دفتر پزشک نامبرده دیده شده‌ام در حالی که من بعد از آن تورنمنت صرفاً برای شرکت در مراسم دریافت جوایزمان به برزیل برگشتم و خیلی زود به مادرید برگشتم بدون آنکه هیچ سفری به پیراسیکابا داشته باشم. در ضمن، در گزارش منتشر شده، هیچ گونه مدرکی برای اثبات نقش داشتن من در این پرونده ارائه نشده است.»
واکنش کارلوس به اتهام دوپینگ؛ثابت کنید 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار