بازدید 7972
۲

حمله خرس به زن ۵۵ ساله کوهرنگی

کد خبر: ۷۰۲۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴ 11 June 2017
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی چهارمحال وبختیاری گفت: با کمک تکنسین های اورژانس 115 زن حادثه دیده در حمله خرس در شهرستان کوهرنگ نجات یافت.

به گزارش ایرنا، فرامرز شاهین شنبه شب افزود: این حادثه روز شنبه در منطقه 'پرجفت بیرگان' شهرستان کوهرنگ اتفاق افتاد.
 
به گفته وی، در پی کسب خبری مبنی بر زخمی شدن فردی در حمله خرس در شهرستان کوهرنگ ماموران اورژانس 115 دشت زرین به محل حادثه اعزام شدند.
 
وی اظهارکرد: کارشناس اورژانس مصدوم را که از ناحیه کتف و کمر دچار آسیب شده بود، پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان سیدالشهدای فارسان منتقل کردند.
 
شاهین افزود: این زن 55 ساله در حال چرای گوسفندان بود که ناگهان با حمله یک قلاده خرس مواجه می شود.
 
به گزارش ایرنا، فرودین ماه سال جاری یک قرق بان و اوایل ماه جاری نیز یک مرد 50 ساله در این شهرستان مورد حمله خرس وحشی قرار گرفته بودند.
 
منطقه بازفت کوهرنگ از مناطق طبیعی و بکر با پوشش جنگلی است که در این منطقه حیوانات وحشی از جمله خرس، شغال و روباه زندگی می کنند.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲
جالبه. نمیدونستم هنوز تو ایران خرس هم داریم. امیدوارم این گونه اتفاقات باعث نشه که همون بلایی سر خرس ها باید که سر یوز پلنگ ها آوردن!
طرح های سازه ای ،ماشین الات سنگین و سدسازی و تونل سازی برای انتقال آب از منطقه حفاظت شده قیصری و بیرگان به اصفهان باعث سردرگمی حیوانات و تزدیک شدن آنها به محل سکونت انسانها شده است......
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر