بازدید 23776
۸

تروریست‌ها چگونه توانستند وارد مجلس شوند؟

کد خبر: ۷۰۱۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۲ 08 June 2017
۴ ترورست که میانگین سن آنها بین ۲۰ تا ۲۵ سال بود، صبح دیروز حدود ساعت ۱۰:۱۵ در پوشش اینکه می‌خواهند به نمایندگان مردم مراجعه کنند، به در مراجعات مردمی ساختمان مجلس مراجعه کردند.
 
به گزارش خبرآنلاین، از آنجا که این افراد بسته‌ای همراه خود داشتند، محافظ درِ ورودی به آنها مشکوک شده و موقعی که می‌خواست آنها را بازرسی کند، این افراد با محافظ درگیر می‌شوند و او را به شهادت می‌رسانند.

تروریست‌ها بلافاصله وارد سالن مربوط به مراجعات مردمی می‌شوند و مردم را به رگبار می‌بندند که متأسفانه تعدادی از هموطنان بیگناه ما در این محل به شهادت رسیدند.
 
 محل آغاز حمله تروریست‌ها در مجلس
 
 عکس‌ها از: میزان
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۸
مشاركت دادن واقعى مردم در أمور كشور،
بجاى ٥ هزار نفر چرخشى،
و اعمال نظر مردم، در أمور سياسى ، و فرهنگى و اقتصادى
راه اساسى در امنيت كشور است
چرا پیش بینی های لازم برای چنین مواردی انجام نشده بود؟!چرا باید محافظین درب ورودی اینگونه غافلگیر شوند؟!یگان محافظ مجلس و سایر اماکن حساس در حال جانفشانی هستند اما بنظر میرسد اولا باید افراد بسیار زبده در این اماکن بکار گرفته شوند,دوما از سطح اموزش و امادگی بالایی برخوردار باشند,درود بر روان پاک شهدای اخیر
آیا تا به حال نگاهی به ان همه دوربین پیشرفته در اطراف مجلس انداخته بودید؟ بیش از حدود 50 دوربین بود چرا هیچکدام متوجه نشده بودند؟چرا؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
دوست عزیز، دوربین که متوجه چیزی نمیشه
تمام این دوربین ها تصاویر رو به اتاق کنترل و حراست میبرند و اونجا نفرات بایستی تصاویر رو بررسی کنند اونجا هم به چیزی مشکوک بشوند به همان نگهبانی ورودی اعلام میکنند که بررسی کند
نگهبانی هم که متوجه شده مشکل در قدرت مقابله بوده
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
دوربین تشخیص بده یارو تروریسته؟ ازون حرفا زدی؟ عزیزم سکوت بعضی وقتا شایسته تره
قابل توجه تصمیم گیران. تنها راه حل جلوگیری این جریان شد ت بالای پاسخ است. تمامی اعضای خانواده زن بچه پدر مادر خواهر برادر باید شناسایی و اعدام ویا زندان با اعما ل شاقه. خانه هایشان ویران شود و همه دارایی مصادره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
خودت فهميدي چي گفتي؟؟؟؟!!!!!! چقدم سريع و فرتي حكم صادر ميكني... كجا بودي تا حالا...................؟؟؟!!!!!!!!!
قربونتون برم منظور اون اقا اینکه که دوربین های اطراف مجلس برای کنترل اطراف است ومرتبا باید رصد وپیگیری شوند وقتی کسی در دوربین متوجه بشه که چند نفر با ساک واحیانا بخاطر اظطراب در انجام عملیات حرکاتی خواهند داشت باید متوجه میشدنند وخیلی زود میفهمیدن وعکس العمل انجام میدادن بنده خدا که نگفت دوربین خودش عامل تروریستی رو تشخیص بده دوربین گذاشتن برای این کارا دیگه که ازش به بهترین نحو ممکن استفاده کنن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر