نبض خبر؛

موضع«زبان عربستان»درباره بحران قطر

کد خبر: ۷۰۱۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲ 06 June 2017
تعداد بازدید : 17
 
بازدید 4767
۱
سردبیر روزنامه الحیات پیرامون تنش بین کشورهای عربی و قطر در گفت و گو با پی بی اس موضع جالبی مطرح می کند. موضع الحیات به جهتی نزدیک به عربستان، قابل توجه است. سردبیر حیات به نقل از منابع سعودی ادعا می‌کند قطر اخیراً یک میلیارد دلار به گروه‌های تروریستی در سوریه پرداخته کرده و این مسئله را عامل اوج گیری تنش‌ها در سوریه می‌خواند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
این زن از الحیات داره کاملاً مغلطه میکنه!

اولین نکته اینه که به جای جواب دادن به سوال ، شروع کرد به حاشیه رفتن! مجری پرسید تفاوت روشنی بین حمایت قطر از گروه های افراطی و حمایت عربستان و باقی کشورها از گروه های افراطی وجود داره؟ این زن چیز های عجیب و غریبی گفت که ربطی به سوال نداشت!

دوماً ، آیا مصاحبه یک تروریست با الجزیره، لزوماً نشون دهنده حمایت قطر از تروریسمه؟
اگر اینطوریه که کلی تروریست با شبکه های مختلف امریکایی از جمله صدای امریکا که با بودجه دولتی امریکا حمایت میشه مصاحبه کردند!

سوم ،
سران این کشورهای عربی واقعاً خائن و از پشت خنجر زن هستند! و همینطور امریکای ترامپ! زمانی که طالبان در قطر دفتر تاسیس میکردن ، این عمل برای مذاکرات صلح بین امریکا و غرب با طالبان در افغانستان اتفاق افتاد با چراغ سبز امریکا و خوشحالی همه طرف ها از این مساله ، چرا که میتونستند بن بست های پیش اومده رو حل کنند! حالا همین مساله یک شبه به نقطه ضعف قطر تبدیل شد؟ واقعاً وقاحت و بی انصافی بسیار عجیبی دیده میشه ...