بازدید 2100

انجام روزانه 30 پرواز برای اعزام حجاج از ابتدای مرداد 96

در دیدار مدیر عامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با رئیس سازمان حج و زیارت، انجام روزانه 30 پرواز از ابتدای مرداد ماه 96 برای اعزام زائران ایرانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۶۹۲۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰ 10 May 2017
روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران روز سه شنبه گزارش داد، حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت در این دیدار، توضیحاتی پیرامون روند برنامه ‌ریزی و اقدامات حج سال جاری داد .

وی افزود: با تلاش هیات مسکن حج جمهوری اسلامی، کار تدارک مسکن در مدینه منوره نهایی شده و بیش از 80 درصد از هتل‌های مورد نیاز حجاج در مکه مکرمه تامین شده است.

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اعزام 86 هزار و 500 زائر ایرانی به حج امسال، برنامه‌ریزی برای پروازهای حج را یکی مهم‌ترین بخش‌های امور اجرایی حج توصیف کرد و اظهار داشت: با توجه به فرصت بسیار کم لازم است شرکت‌های هواپیمایی ایرانی برنامه مناسبی برای انتقال حجاج تدارک ببینند و آمادگی لازم را داشته باشند.

فرهاد پرورش مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار، ضمن اعلام آمادگی ناوگان هوایی این شرکت برای خدمات رسانی به حجاج گفت: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران خدمت شایسته به حجاج را امری واجب برای خود تلقی می‌کند و خدمت به زائران خانه خدا برای این مجموعه افتخار است.

وی در این دیدار با توجه به افزایش 35 درصدی حجاج نسبت به سال 94 اظهارداشت: از هم اکنون برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارائه خدمات پروازی مناسب در حال انجام است و با توجه به افزایش تعداد حجاج روزانه 30 پرواز برای اعزام حجاج به سرزمین وحی انجام خواهد شد.

به گزارش ایرنا ، اعزام بیش از 86 هزار زائران ایرانی برای انجام اعمال حج تمتع از مرداد ماه امسال آغاز می شود و پیش بینی شده است که بین 20 تا 25 هزار نفر از این زائران از فرودگاه امام ( ره ) به مدینه منوره و مکه مکرمه اعزام شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست