بازدید 5853

قابلیت امنیتی تازه به مرورگر اج اضافه شد

مایکروسافت برای مقابله با انواع بدافزارهای خطرناک قصد دارد امکانات جدیدی به مرورگر اینترنتی خود موسوم به Edge اضافه کند.
کد خبر: ۶۹۱۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲ 06 May 2017
مایکروسافت برای مقابله با انواع بدافزارهای خطرناک قصد دارد امکانات جدیدی به مرورگر اینترنتی خود موسوم به Edge اضافه کند.

به گزارش فارس به نقل از آی بی تایمز، این شرکت ابزاری به نام Windows Defender Application Guard را برای مرورگر Edge طراحی کرده که فعلا در مرحله آزمایشی است. این نرم افزار که با ویندوز 10 سازگار است از رایانه های کاربران در برابر حملات بدافزاری حفاظت می کند.

مایکروسافت اولین بار در اواخر شهریور ماه گذشته از طراحی Windows Defender Application Guard خبر داد. اما حالا کاربران می توانند به طور آزمایشی از آن استفاده کنند. کاربران برای دسترسی به این قابلیت امنیتی باید به بخش تنظیمات Windows Features مراجعه کرده و Turn Windows Features on or off‌را باز کنند و در نهایت تیک فعال سازی Windows Defender Application Guard را علامت بزنند.

پس از این کار در صورت راه اندازی مرورگر اینترنتی Edge خدمات امنیتی یاد شده در قالب گزینه New Application Guard window در دسترس کاربران قرار می گیرد. با کلیک بر روی این گزینه پنجره مرورگر تازه ای باز می شود که از بقیه داده ها و برنامه های موجود در رایانه شخصی منفک است. در نتیجه اگر حمله ای بر علیه رایانه شخصی صورت بگیرد، بقیه برنامه ها و سرویس های موجود در رایانه آسیب ندیده و آلوده نمی شوند.

مایکروسافت تنها شرکتی نیست که به دنبال افزایش ایمنی مرورگرهای اینترنتی خود به این شیوه است. برخی شرکت های دیگر مانند گوگل هم برنامه های مشابهی برای ایمن سازی مرورگرهای خود از جمله کروم در دست اقدام دارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس