بازدید 2353

معاملات فرابورس امروز ۳ دقیقه متوقف می‌شود

یک مقام مسئول گفت: با پیگیری سازمان بورس دست‌اندرکاران «کشرق» تاثیرات این حادثه را بر وضعیت مالی شرکت در قالب شفاف‌سازی ارائه خواهند داد.
کد خبر: ۶۹۱۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵ 06 May 2017
یک مقام مسئول گفت: با پیگیری سازمان بورس دست‌اندرکاران «کشرق» تاثیرات این حادثه را بر وضعیت مالی شرکت در قالب شفاف‌سازی ارائه خواهند داد.

به گزارش فارس، به احترام جان‌باختگان و آسیب دیدگان حادثه ریزش معدن زمستان یورت در آزادشهر گلستان، امروز شنبه شانزدهم اردیبهشت‌ماه از ساعت 10 تا 10 و 3 دقیقه صبح انجام معاملات در تمامی بازارهای عادی فرابورس ایران به مدت سه دقیقه متوقف می‌شود.

معاون عملیات و نظارت بازار فرابورس ایران با اعلام این خبر و ابراز تاسف از جان‌ باختن جمعی از معدنکاران حادثه ریزش معدن گفته است: معدن زمستان یورت یکی از معادن شرکت صنعتی و معدنی شمال شرق شاهرود در نماد معاملاتی "کشرق" است و از آنجا که همه کارگران و کارکنان شرکت‌های ناشر بازار سرمایه عضو یک خانواده‌ هستند، این حادثه ناگوار از یک سو خانواده بازار سرمایه و از سوی دیگر تمامی مردم کشورمان را داغدار کرد.

به گفته بهنام محسنی توقف سه دقیقه‌ای معاملات فرابورس از ساعت ١٠ لغایت ١٠:٠٣ خواهد بود؛ ضمن آنکه با پیگیری سازمان بورس دست‌اندرکاران "کشرق" تاثیرات این حادثه را بر وضعیت مالی شرکت در قالب شفاف‌سازی ارائه خواهند داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل