بازدید 2803
فومنی مطرح کرد:

احتمال ماندن جهانگیری به عنوان کاندیدای اصلی اصلاح طلبان

کد خبر: ۶۸۹۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲ 30 April 2017
دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات گفت: دولت در این مناظره به خوبی نتوانست از عملکردش دفاع کند و رقیب در ایجاد جنگ روانی موفق تر عمل کرد.
حجت الاسلام محمدزارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، درباره اولین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: دولت در این مناظره به خوبی نتوانست از عملکردش دفاع کند و طرف مقابل در ایجاد جنگ روانی موفق تر عمل کرد.
 
وی ادامه داد: انتظار می رفت که  روحانی در مناظره عملکرد مناسب تری داشته باشد اما دیدیم که جهانگیری بهتر حرف زد و به عبارتی تنها کسی بود که از مواضع اصلاح طلبان دفاع کرد مناظره بیشتر بر محور قالیباف و جهانگیری چرخید.
 
دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات تصریح کرد: با توجه به برگزاری اولین مناظره این احتمال وجود دارد که جهانگیری به عنوان کاندیدای اصلی اصلاح طلبان و از طرف دیگر هم قالیباف گزینه نهایی باشد.
 
فومنی افزود: فضای مناظره باید سالم و اخلاق محور باشد و کاندیداها به جای تخریب یکدیگر برنامه هایشان را بگویند.
 
وی عملکرد صداوسیما را در مناظره روز گذشته مناسب عنوان و خاطر نشان کرد: صداوسیما در مناظره اول درخشید و توانست مخاطب زیادی به دست آورد چرا که رویکرد بی طرفانه ای داشت، بنده پیشنهاد میکنم تا در مناظره ها به نخبگان و جوانان هم اجازه حضور دهند تا دیدگاهشان را مطرح کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل