بازدید 3416

توصیه‌های انتخاباتی لاریجانی به نامزدها

کد خبر: ۶۸۹۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹ 28 April 2017
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم باید در حوزه تولید و کارآفرینی با ایجاد بسترهای مناسب حضور یابند، گفت: همه افرادی که در انتخابات هستند باید برای تولید و اشتغال برنامه بدهند نه شعارهایی که قابلیت اجرایی ندارد.

به گزارش ایرنا، علی لاریجانی عصر پنجشنبه در کنگره گرامیداشت سرداران و شهدای مدافع حرم شهر فیروزآباد استان فارس افزود: ممکن است در کشور دلخوری هایی وجود داشته باشد، ما هم نقدهایی داریم ولی باید دانست طی سال های گذشته دشمنان با تحریم ها مشکلاتی ایجاد کردند و با سوء مدیریت داخلی نیز منابع کشور به خوبی استفاده نشد.
 
وی با تاکید بر اینکه انتخابات آوردگاهی برای پس زدن دشمن است، تاکید کرد: باید در صحنه حضور داشت و اشکالات را رفع کرد و در مسیری که دولت قدرتمند حضور داشته باشد می توان مسایل را حل کرد.
 
رئیس مجلس با بیان این که اگر اخلاق نباشد، انتخابات که امری مبارک است تیره خواهد شد، ادامه داد: سخنان نامزدها باید صادقانه باشد و مشکلات را با راه حل هایی که دارند بگویند نه اینکه حرف هایی بزنند که برای رای باشد.
 
لاریجانی ادامه داد: اگر کشور در مسیر تولید حرکت کند، می توان مشکلات را حل کرد، تصریح کرد: با کارهای سطحی نمی توان مشکلات را حل کرد.
 
وی گفت: زمینه برای حضور جوانان در صحنه های مختلف در حال باز شدن است و من به آینده نظام امیدوارم زیرا در حال عبور از شرایط سخت گذشته هستیم و گام هایی نیز برداشته شده است.
 
رئیس قوه مقننه با بیان این که باید از سرمایه گذاری در کشور حمایت کرد، خاطرنشان کرد: باید گام های خود را سریع تر برداریم و این کار تنها با وحدت درونی امکان پذیر است.
وی با دعوت از مردم برای مشارکت گسترده در انتخابات گفت: انتخابات آوردگاهی برای پس زدن دشمن است.
 
در انتخابات باید حضور داشت و اشکال های کشور را با انتخاب دولتی قدرتمند رفع کرد.
رئیس مجلس با بیان این که عزتمندی ایران امروز به خاطر فداکاری شهداست،تصریح کرد: خانواده شهدا عزیزترین افراد کشور هستند و هدف شهدا شهادت در راه اسلام بود پس باید، همه اهداف شهدا را دنبال کنیم.
 
لاریجانی خاطرنشان کرد: شهدا استقامت داشتند، مردم ما سختی های زیادی کشیدند و با هدایت های امام (ره) راه جمهوری اسلامی را انتخاب کردند، نظامی که به شرق و غرب وابسته نیست و مستقل است.
 
وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران امروز روی پای خود ایستاده زیرا نظام دستاورد چند دهه مبارزه است و شهدا نیز انتظار دارند که مسئولان برای پیشرفت نظام کار کنند.
 
وی با بیان این که شهدا به ولایت فقیه معتقد بودند و آن را رکن رکین نظام می دانستند، اظهار داشت: نقشه های امروز دشمنان برای تضعیف ولایت فقیه است ولی موفق نشدند چون مردم پشتیبان ولایت هستند.
 
لاریجانی خاطر نشان کرد: وحدت ملی باعث افزایش عزت ملی می شود و در شرایط حساس منطقه ایران از شرایط امنیتی پایداری برخوردار است‌.
 
وی با یادآوری این که برای رسیدن به شرایط پایدار خیلی کارها شده است، گفت: دشمنان برای ایجاد آشفتگی چشمشان به داخل کشور یعنی تهمت زدن و تخریب یکدیگر است و باید از آن پرهیز کرد.
 
رئیس مجلس از شرایط عزتمندی در کشور را همبستگی درونی دانست و تصریح کرد: اختلاف نظر در نظامی دموکراتیک امری عادی است اما نباید به دشمنی رسید.
 
لاریجانی دیگر عامل عزت آفرین برای کشور را برگزاری انتخابات با شکوه دانست و خاطرنشان کرد: حضور مردم باعث ناامیدی دشمن می شود و ملتی هوشیار است که برای سرنوشت خود حساس بوده و وارد صحنه شود و همین حضور گام بزرگی در مسیر بازدارندگی دشمن است.

به گزارش ایرنا، رئیس مجلس شورای اسلامی پس از شرکت در کنگره گرامیداشت سرداران و شهدای مدافع حرم شهرفیروزآباد برای بازگشت به تهران راهی شیراز شد.
 
وی روز گذشته برای سفری دو روزه وارد شیراز مرکز استان فارس شد و سپس با زیارت شاهچراغ از طرح توسعه حرم ایشان بازدید کرد.
 
رئیس مجلس همچنین صبح امروز با حضور در مرکز فرآوری و گلاب گیری و سد تنگاب با چگونگی اجرای این پروژه ها آشنا شد.
 
وی در شورای اداری شهرستان فیروزآباد نیز شرکت و در کنگره شهدای این شهرستان سخنرانی کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر