بازدید 3764

ستون فقرات اقتصاد مقاومتی حمایت از تولیدملی است

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت:جامعه هنوز به اهمیت حمایت از تولید ملی و استفاده از کالای ایرانی نرسیده است.
کد خبر: ۶۸۷۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴ 22 April 2017
عباس گودرزی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به ضرورت فرهنگ سازی برای مصرف کالای ایرانی در راستای حمایت از تولید ملی، گفت:به نظر می رسد که جامعه ما اعم از مسئولان، نخبگان، حوزه و دانشگاه و سطوح مختلف اجتماع هنوز به این سطح از ضرورت نرسیده اند که حمایت از تولید ملی چقدر برای کشور حائز اهمیت است.

نماینده مردم بروجرد درمجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:ضرورت مصرف و حمایت از کالای ایرانی به قدری دارای اهمیت است که باید برای آن یک حرکت جمعی، اراده ملی و نهضتی همگانی ایجاد شود.

ستون فقرات اقتصادمقاومتی حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی است

عضوکمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مسئله حمایت از تولید ملی،مسئله کوچکی نیست،افزود: امروز مسئله اقتصاد،موضوع اول کشور است و رویکرد کشور باید اقتصادمقاومتی باشد که در تکانه ها و شرایط بحرانی خاص دوباره آسیب نبینیم.

وی با بیان اینکه ستون فقرات اقتصادمقاومتی حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی است،افزود: متاسفانه با استفاده از کالای خارجی با هزینه خود برای بیگانگان شغل ایجاد می کنیم.

گودرزی تصریح کرد:مصرف کالای خارجی با وجود نمونه مشابه آن درکشور جفا به اقتصاد کشور و تولید ملی است؛حتی اگر کیفیت کالای ایرانی پائین تر باشد؛بازهم باید اولویت کالای تولید داخل باشد؛هرچند که این به معنای آن نیست که مسئولان پیگیر ارتقای کیفیت نباشند و استانداردها را رعایت نکنند،بلکه هرکسی وظیفه ای دارد و اگر بخشی در این ماموریت کوتاهی کردند دلیل نمی شود  که بخش دیگر هم کوتاهی کنند.

عضوکمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وظیفه مسئولان نظارت و ارتقای کیفیت است و وظیفه ،مردم حمایت از تولید ملی با استفاده از کالای ایرانی است و تا زمانی که این اتفاق به معنای واقعی رخ ندهد،صحبت هایی که در این زمینه مطرح می شود، تنها گفتاردرمانی است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار