بازدید 2700
۳

ماموریت جهانگیری در مناظره‌ها مشخص شد

کد خبر: ۶۸۶۶۳۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸ 20 April 2017

عضو شوراى مرکزى حزب اعتدال و توسعه در مراسم افتتاح دفتر این حزب در شهر رى گفت: جهانگیری با روحانی رقابت نخواهد کرد.

مرتضى بانک عضو شوراى مرکزى حزب اعتدال و توسعه در مراسم افتتاح دفتر این حزب در شهر رى با اشاره به افتتاح این دفتر گفت: شهر ری یکی از شهرستان‌های مهم استان محسوب می‌شود و امیدوارم این دفتر در این شهرستان نقش مفیدی در سپهر سیاست ایفا کند.

وى افزود: بعد از به روی کار آمدن دولت روحانی تحزب جان تازه‌ای گرفت و در انتخابات 7 اسفند شاهد آن بودیم و امیدوارم در آینده انتخابات پر شوری با حضور مردم داشته باشیم.

بانک با اشاره به حضور جهانگیرى در انتخابات اظهار داشت: جهانگیری برای تکمیل و ارائه ظرفیت هایی که در درون جبهه اعتدال دارد در انتخابات شرکت کرده و به نظر می‌رسد روحانی و جهانگیری بخش‌های مختلف را بیش از پیش به مردم معرفی کنند و تخریب‌های صورت گرفته در این مدت را پاسخ دهند.

وى در ادامه تصریح کرد: طبیعی است در این فرآیند جهانگیری با روحانی رقابت نخواهد کرد و برای انتقال و ارائه دستاورد‌ها و دفاع از دولت به عنوان یک عنصر که می‌تواند با توجه به مسئولیتی که داشته است توضیح دهد.

بانک با اشاره به مناظرات انتخاباتى تصریح کرد: از روحانی که اهل مبارزه، مناظره و ورود به چالش‌ها است بعید است فرصت مناسبی را مانند مناظره را از دست دهد آن هم در شرایطی که رقبا بدترین تخریب‌ها را علیه ایشان داشتند و البته بخش مهمی از انتقادات برای تخریب روحانی دستاوردهای دولت‌اوست.

وى همچنین در بخش دیگرى از سخنانش گفت: با فرجام برجام ما شاهد بودیم حصر سیاسی فرو ریخت و برای ارتباط با ایران امروز رقابت وجود دارد، اگر برجام به فرجام نمی‌رسید سرنوشت کشور جور دیگری رقم می‌خورد.

بانک در ادامه تصریح کرد: منتقدان در جبهه‌های مختلف تمام امکاناتشان را در جهت تخریب به کار می‌گیرند و برجام یکی از این اهداف است. افرادی که امروز مقابل برجام می‌ایستند ماموریت و وظیفه دارند و باید گفت:‏ ۶۳ درصد مردم از توافقات هسته‌ای راضی هستند.

وی اظهار داشت: دوستانی که مقابل برجام هستند نمی‌خواهند گره از کار مردم باز کنند بلکه قصد نا امید کردن مردم است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
من موندم!!!! این آمارها رو از کجا میارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!! میشه با توضیح دقیق بفرمایند؟؟!!!
من فقط یه چیز رو تو زندگیم کاملا" تجربه کردم و مطمئنم که هر جا که کار و سختی و فشار و زحمت باشه همه ازش گریزونند و هر جا که نعمت و رفاه و خوشی و خوشگذرونی باشه به سمتش هجوم میارن.... هیچکس برای زحمت و کار و سختی خودشو تو دردسر نمیندازه..... حتی دیده شده برخی از افراد برای رسیدن به جاهایی!!! چه هزینه هایی که نمیکنن یا میکنن براشون!!!
اگر این عزیزان کاندید میدانستند که در صورت انتخاب شدن چه مسئولیت سنگین و بزرگی و چه دین عظیمی بر گردنشان است ، هیچوقت و هیچوقت برای انتخاب شدن، اینچنین سر و دست نمیشکستند..... مگر اینکه نیتشان چیز دیگری !! باشد...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس