بازدید 3725
۲

یگان ویژه آزادی مانع حضور هانی درجشن جام!

کد خبر: ۶۸۶۴۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴ 20 April 2017
مهدی طارمی برای یگان ویژه که اجازه ورود فرزند هادی نوروزی به جشن قهرمانی پرسپولیس را نداد اظهار تاسف کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی طارمی، مهاجم پرسپولیس می گوید که خودش دیده است که ماموران یگان ویژه نیروی انتظامی مستقر در ورزشگاه اجازه حضور به فرزند کاپیتان فقید قرمزها را ندادند در حالی که دهها نفر افراد غیرمرتبط و با رابطه درون زمین بودند.

طارمی گفت: به جای ورزشکاران و خانواده نوروزی، سیاسیون در مراسم اهدای جام حضور داشتند. متاسفم از این بابت. همه تقصیر را گردن یکدیگر می‌انداختند. یکی می‌گوید فدراسیون مقصر است یکی می‌گوید یگان ویژه. هانی به شدت در حال گریه بود و من نمی‌دانم چه کسی مقصر است. به ما گفتند یگان ویژه اجازه نداده که هانی و پدر بزرگش پیش ما بیایند در هر صورت برای این یگان ویژه متاسفم. مگر یک بچه 10 ساله می‌خواهد چه کار کند که اجازه نمی‌دهند وارد زمین شود؟

وی تصریح کرد: واقعا خدا را خوش نمی‌آید که دل یک بچه را شکستیم. امروز در حق هانی و هادی نوروزی بی‌معرفتی تمام صورت گرفت. وقتی علت عدم حضور هانی نوروزی را جویا می‌شویم همه تقصیر را گردن یکدیگر می‌اندازند . تنها کسی که باید در این جشن حاضر می‌بود متاسفانه حضور نداشت و بابت این قضیه برای همه متاسفم.

طارمی خاطر نشان کرد: به اعتقاد من مقصر این اتفاق یگان ویژه است و برای آنها متاسف هستم. این همه آدم در جشن قهرمانی حضور داشتند و فقط حضور یک بچه اضافه بود؟ با عدم حضور هانی در جشن قهرمانی روح هادی نوروزی شاد نیست.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
اگر هانی در این بلبشوی مسخره آسیب می دید ، چه کسی جواب خانواده اش را می داد؟ بهتر است دست از سر این
بچه بردارید
چطور يارو با بچه دو ماهه پا شده اومده.. اونوقت يگان ويژه اين بچه رو راه نداده..
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر