بازدید 3199

رونالدو100گله شد‎؛پایان جنگ با مسی

کد خبر: ۶۸۶۳۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰ 19 April 2017
هفته گذشته رونالدو با دو گلی که در برتری 2-1 رئال در آلیانز آره نا در مقابل بایرن به ثمر رساند، تعداد گل‌هایش در چمپیونزلیگ را به عدد 97 رساند و در رقابت‌های اروپایی صد گله شد. رونالدو با آن دو گل، از مسی که در دیدار مقابل یوونتوس موفق به گلزنی نشده بود، 3 گل پیش افتاد و شب گذشته بار دیگر تاریخ ساز شد.
 
به گزارش تابناک ورزشی،وقتی فصل شروع شد، انتظار می‌رفت که رونالدو به اولین بازیکنی تبدیل شود که به صد گل در چمیونزلیگ رسیده، هر چند که این مسی بود که در سال 2014 رکورد 71 گل رائول را شکست ولی رونالدو در دو فصل اخیر چمپیونزلیگ 16 گل به ثمر رسانده و با قدرت از رقیب خود عبور کرده است.
 
این گل‌ها رونالدو را به 93 گل در چمپیونزلیگ رساند که 10 گل بیشتر از مسی بود ولی شروع ضعیف رونالدو و درخشش و گلزنی فوق‌العاده مسی در مرحله گروهی، ستاره آرژانتینی را بار دیگر از حریف جلو انداخت. مسی تا پیش از دیدارهای هفته پیش 11 گل به ثمر رسانده بود و در دیگر سو، رونالدو تنها 2 گل زده بود. ستاره آرژانتینی دو هت تریک در طول رقابت‌ها انجام داده که یکی مقابل سلتیک و دیگری مقابل منچسترسیتی بود.
 
هر چند که دو گل رونالدو باعث شد تا او در نهایت بالاتر از مسی در جدول باشد ولی ستاره آرژانتینی این اختلاف را بسیار خوب جبران کرد. در مرحله یک هشتم نیز رونالدو موفق به گلزنی نشد و مسی هم توانست در برتری 6-1 تیمش مقابل پاری سن ژرمن، یک پنالتی را تبدیل به گل کند. بدین ترتیب با زدن گل یازدهم، مسی با رونالدو در تعداد گل مساوی کرد.
 
با این حال، با وجود بهترین عملکرد مسی تا به این مقطع از رقابت‌ها، بارسا همچنان در آستانه حذف قرار دارد. آنها در دیدار رفت 3-0 مقابل یووه شکست خوردند و بعید به نظر می‌رسد که اتفاق عجیب و غریبی در بازی امروز رخ دهد. در دیگر سو، رئال در دیداری جنجالی بایرن را شکست داده و راهی نیمه نهایی شده و رونالدو در انتظار درخشش در این مرحله است.
            رونالدو100گله شد‎؛پایان جنگ با مسی
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل