بازدید 4058
۲

پیشنهاد ۱۰ سال پرواز رایگان به یک خانواده

ایرلاین دولتی کانادا برای جبران اشتباه خود در فروش همزمان ۴ صندلی یک پرواز به ۸ نفر، پیشنهاد ۱۰ سال پرواز رایگان به این خانواده ۴ نفره داد.
کد خبر: ۶۸۶۱۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۰ 19 April 2017
ایرلاین دولتی کانادا برای جبران اشتباه خود در فروش همزمان ۴ صندلی یک پرواز به ۸ نفر، پیشنهاد ۱۰ سال پرواز رایگان به این خانواده ۴ نفره داد.

به گزارش مهر به نقل از رویترز، ایرلاین کانادایی «ایرکانادا» در اقدامی تحسین برانگیز برای جبران اشتباه خود در فروش همزمان ۴ صندلی یک پرواز به یک خانواده ۴ نفره و ۴ متقاضی دیگر، ضمن عذرخواهی از این خانواده، استفاده رایگان خانواده متضرر به مدت ۱۰ سال از پروازهای این ایرلان را پیشنهاد داد.

بِرِت دویل پدر این خانواده ۴ نفره که از جزیره شاهزاده ادوارد عازم مونترآل بودند، پس از ورود به هواپیما با صندلی های اشباع شده و فروخته شده خود مواجه می شود؛ بلافاصله موضوع را به رسانه های کانادایی منتقل می کند، که در نتیجه مسئولان شرکت هواپیمایی دولتی ایرکانادا ـ بزرگ ترین ایرلاین این کشور و حامل پرچم ـ، از این خانواده عذرخواهی کرده و ۲ هزار و ۵۰۰ دلار کانادا به آنها غرامت می دهد.

به گزارش رویترز، با این حال پدر این خانواده از میزان غرامت پرداخت شده اعلام نارضایتی کرده و گفته که مجددا موضوع را به رسانه ها می کشاند؛ درنتیجه فشار رسانه های کانادایی به ایرکانادا، این ایرلاین به آنها پیشنهاد مسافرت رایگان ۱۰ ساله با این هواپیمایی را ارائه داده است.

دویل می گوید: وقتی وارد هواپیما شدم و دیدم صندلی هایی که ما به صورت آنلاین خریداری کرده بودیم، به صورت حضوری نیز به ۴ متقاضی دیگر آن پرواز فروخته شده، فکر کردم یک شوخی است یا برای حضور در برنامه دوربین مخفی تلویزیون برنامه ریزی شده است!

سخنگوی ایرکانادا به رسانه های کانادایی گفته در حال بررسی این موضوع هستیم که چگونه امکان دارد ۴ صندلی از یک هواپیما همزمان به ۸ نفر فروخته شود. وی به مشتریان این ایرلاین تضمین داد دیگر چنین اتفاقی برای سایر مسافران ایرکانادا رخ نخواهد داد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
اگه تو ایران اتفاق می افتاد
اونها رو پیاده کرده و با 10 ساعت تاخیر با پرواز دیگه راهی می کرد
قابل توجه شركتهاي مشتري مدار داخلي!!

به خصوص خودروسازان محترم!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر