بازدید 3526

طی حکمی ازسوی وزیرورزش وجوانان؛بازگشت دنیامالی به فدراسیون قایقرانی

دنیامالی یکی از پرنفوذترین چهره های قایقرانی در جهان و اسیا به شمار می رود که سمت هایی همچون عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی قایقرانی، نایب رئیس کنفدراسیون قایقرانی اسیا و مدیر توسعه قایقرانی در قاره کهن را در اختیار دارد.
کد خبر: ۶۸۶۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵ 18 April 2017
احمد دنیامالی طی حکمی از سوی دکتر سلطانی فر به عنوان یکی از اعضای هیات رئیسه مجددا به فدراسیون قایقرانی بازگشت.
 
 به گزارش تابناک ورزشی،دنیامالی یکی از پرنفوذترین چهره های قایقرانی در جهان و اسیا به شمار می رود که سمت هایی همچون عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی قایقرانی، نایب رئیس کنفدراسیون قایقرانی اسیا و مدیر توسعه قایقرانی در قاره کهن را در اختیار دارد.
 
 دنیامالی در حالی ١٠ سال ریاست فدراسیون قایقرانی را بر عهده داشت ناگهان توسط عباسی وزیر وقت ورزش و جوانان از کار برکنار شد که از زمان برکناری تا برگزاری مجدد انتخابات هر ٣فدراسیون جهانی قایقرانی رسما قایقرانی ایران را تعلیق کردند که با بازگشت وی به فدراسیون تمامی تعلیق ها برداشته شد.
 
دنیامالی مجددا با حداکثر ارا به عنوان رئیس انتخاب شد اما به دلیل حضور در شورای شهر به احترام رای مردم تهران به خود از مقامش استعفا کرد.
 
با تغییراتی که در در وزارت ورزش ایجاد شد و با روی کار امدن دکتر سلطانی فر، مجددا وی به عنوان یکی از اعضای هیات رئیسه به فدراسیون قایقرانی بازگشت.
طی حکمی ازسوی وزیرورزش وجوانان؛بازگشت دنیامالی به فدراسیون قایقرانی 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل