بازدید 1466

بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات شوراها پایان نگرفته است

کد خبر: ۶۸۵۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵ 17 April 2017
عضو هیات عالی نظارت استان تهران گفت: بررسی صلاحیت نامزد های شوراها هنوز به پایان نرسیده است و هیات نظارت نتیجه قطعی را اعلام می کند.
محمدرضا نجفی در گفتگو با  مهر اظهار داشت: بررسی صلاحیت های نامزدهای انتخابات شوراها هنوز به اتمام نرسیده است و در اواسط کار قرار داریم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هیات های اجرایی نظرات خود در مورد صلاحیت داوطلبان شوراها را به هیات های نظارت ارائه داده اند و حالا نوبت هیات های نظارت است که این پرونده ها را مورد بررسی قرار دهند.

عضو هیات عالی نظارت استان تهران افزود: هیات های اجرایی، پرونده ها را به هیات نظارت ارائه می دهند هیات نظارت نیز یک هفته فرصت دارد این پرونده ها را مورد بررسی قرار داده سپس آمار قطعی و نهایی از سوی هیات نظارت اعلام می شود. در صورتی که شکایتی وجود داشت به هیات نظارت استان داده می شود.

نجفی تاکید کرد: نامزد های انتخابات شوراها و مردم اطمینان داشته باشند که تمام تلاش دست اندرکاران انتخابات و هیات نظارت بر این است که حقی از کسی ضایع نشود.

وی تاکید کرد: عملکرد هیات اجرایی قابل قبول بود، هیات های نظارت هم مُر قانون را رعایت می کنند و تلاش می کنند حق کسی ضایع نشود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان