بازدید 6198
پیام رهبر انقلاب در پی جاری شدن سیل اخیر؛

وظیفه فوری مسئولان ذیربط، کمک به آسیب دیدگان و کاستن از رنج و اندوه آنان است

اینجانب با تأثر و اندوه، به داغداران و مصیبت‌زدگان عرض تسلیت و همدردی می کنم و صبر و آرامش قلبی آنان را از خداوند مسألت می نمایم و رحمت و مغفرت برای جان‌باختگان می‌طلبم. لازم است هیچ تأخیر و سستی در ادای این وظیفه نشود و امیدوارم خداوند لطف و تفضل و کمک خود را شامل حال مصیبت‌دیدگان و کمک‌کاران فرماید.
کد خبر: ۶۸۵۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۳ 15 April 2017
در پی جاری شدن سیل در استان های آذربایجان شرقی و غربی و کردستان و اردبیل که به جان باختن تعدادی از هم‌میهنان منجر شد، حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی، ضمن تسلیت این حادثه مصیبت‌بار تأکید کردند: وظیفه فوری مسئولان ذیربط، کمک به آسیب دیدگان و کاستن از رنج و اندوه آنان است.

به گزارش «تابناک»؛ متن پیام رهبر معظم انقلاب به شرح زیر است؛

بسمه تعالی

حادثه سیل در استان های آذربایجان شرقی و غربی و کردستان و اردبیل که به جان باختن تعدادی از هم‌میهنان عزیز و خسارت های سنگین مالی انجامید، حادثه ای دردناک و مصیبت‌بار است. اینجانب با تأثر و اندوه، به داغداران و مصیبت‌زدگان عرض تسلیت و همدردی می کنم و صبر و آرامش قلبی آنان را از خداوند مسألت می نمایم و رحمت و مغفرت برای جان‌باختگان می‌طلبم.
 
وظیفه فوری مسئولان ذیربط، کمک به آسیب دیدگان و کاستن از رنج و اندوه آنان است 
وظیفه فوری مسئولان ذیربط، کمک به آسیب دیدگان و کاستن از رنج و اندوه آنان است. لازم است، هیچ تأخیر و سستی در ادای این وظیفه نشود و امیدوارم خداوند لطف و تفضل و کمک خود را شامل حال مصیبت‌دیدگان و کمک‌کاران فرماید.

سیّد علی خامنه‌ای
۲۶ فروردین ۱۳۹۶
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل