بازدید 21989

میزان افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان اعلام شد

افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان لشکری و کشوری با توجه به نرخ تورم به میزان ۱۰ درصد اعلام شد.
کد خبر: ۶۸۵۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱ 15 April 2017
افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان لشکری و کشوری با توجه به نرخ تورم به میزان ۱۰ درصد اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور میزان افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان لشکری و کشوری با توجه به نرخ تورم به میزان ۱۰ درصد اعلام شد.

متن این مصوبه به شرح زیر است:

باسمه تعالی

سازمان برنامه و بودجه کشور - سازمان داری و استخدامی کشور

در جلسه مورخ ۱۳۹۶.۱.۲۰ هیأت محترم وزیران ، ضریب حقوق کارکنان دستگاههای اجرایی و میزان افزایش حقوق بازنشستگان ، وظیفه بگیران و مشترکان صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح به تصویب رسید.

براساس قانون به دولت اختیار داده شده است به منظور حفظ قدرت خرید کارکنان دستگاههای اجرایی ، متناسب با نرخ تورم نسبت افزایش حقوق کارکنان اقدام نماید. از این رو و براساس مصوبه شماره ۵۷۰۰/ت۵۴۲۰۴ هـ مورخ ۱۳۹۶.۱.۲۶، دولت تدبیر و امید با توجه به نرخ تورم سال ۱۳۹۵ که به میزان ۷% اعلام شده است درجهت بهبود وضعیت معیشت کارکنان و بازنشستگان دستگاههای اجرایی ، حقوق کلیه حقوق بگیران اعم از کارکنان دولت و موسسات عمومی غیردولتی بیش از نرخ تورم و به میزان ده درصد افزایش یافته است. همچنین در اجرای بند (ب) تبصره (۱۲) بودجه سال ۱۳۹۶ کل کشور حداقل حقوق کارکنان با ۱۵ درصد افزایش به میزان ۱۰.۳۵۰.۰۰۰ ریال تعیین شده است.

اضافه می‌نماید براساس مصوبه ۵۷۰۸/ت ۵۴۲۰۴هـ مورخ ۱۳۹۶.۱.۲۶ درخصوص افزایش حقوق بازنشستگان وظیفه بگیران و مشترکان صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، علاوه بر افزایش درصدی حقوق، در اجرای بند (هـ) تبصره (۱۲) قانون بود جه سال ۱۳۹۶ کل کشور جهت همسان سازی حقوق بازنشستگان سطوح پایین از افزایش بین ۱۰ تا ۲۷ درصد برخوردار خواهد شد به نحویکه حقوق هیچ بازنشسته ای کمتر از مبلغ ۱۱۵۰۰۰۰ نخواهد بود و جداول مربوط به افزایش امتیازات گروههای شغلی پایین تر از ۲۰ میلیون ریال بازنشستگان حداکثر ظرف یک هفته از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور و سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام خواهد شد.

میزان افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان اعلام شد

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر