بازدید 5701
۱

تغییر کتب درسی پایه یازدهم

کد خبر: ۶۸۴۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳ 15 April 2017
معاون سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی از تغییر کتاب‌های درسی پایه یازدهم خبر داد و گفت: تعداد ۲۰ عضو هیئت علمی جذب این سازمان می‌شوند.

به گزارش مهر، حسین طلایی زواره اظهار کرد: در تلاشیم تا مجوز استخدام تعداد ۲۰ نفر را برای تکمیل کادر هیئت علمی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی  دریافت کنیم،  طی فراخوانی که  سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی  داد، تعداد ۲۴۷ نفر متقاضی ثبت نام شدند.

وی افزود: این کادر هیئت علمی در گروه های مختلف پژوهشی و درسی سازمان پژوهش و برنامه ریز ی آموزشی جذب خواهند شد.

معاون سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در بخش دیگری از سخنان خود به چاپ و تغییرات کتب درسی اشاره کرد و گفت: چاپ کتاب های درسی از مهرماه سال ۹۵ آغاز شده است و امسال کتاب های درسی پایه یازدهم  در شاخه نظری و فنی و حرفه ای تغییر خواهند کرد و جدید التالیف می شوند.

طلایی زواره تصریح کرد: در گذشته تعداد محدودی از معلم ها درباره ی محتوای کتاب های درسی توضیح و نظر می دادند. اما سامانه ای اعتبار بخشی کتاب های درسی را به صورت سراسری  راه اندازی کردیم و  سرفصل محتوای آموزشی و بخش هایی از کتاب هایی که تولید می شود در سامانه قرار می گیرد، همکاران و معلمان با مراجعه به این سامانه نقطه نظرات را می دهند تا پیش از چاپ کتاب ها اعتبار بخشی آزمایشی شده باشند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
با سلام پس از چند مدت کتاب ها رو تحویل می دهید.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر