بازدید 4889

درخواست نجومی مدافع استقلال

درخواست عجیب و غیر منتظره باشگاه برزیلی برای صدور رضایتنامه رابسون شوک بزرگی را به باشگاه تهرانی وارد کرد جایی که گفته می‌شود برزیلی‌ها برای فروش دائمی مدافع جوان خود درخواست مبلغی در حدود 900 هزار دلار را ارائه کردند.
کد خبر: ۶۸۴۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 14 April 2017
رابسون جانواریو یکی از بازیکنانی بود که علیرضا منصوریان در تابستان به عنوان سهمیه زیر 23 سال به جمع شاگردانش اضافه کرد. مدافعی که به صورت قرضی از باشگاهی دسته دومی در برزیل به ایران کوچ کرد و رفته رفته به یکی از ارکان موفقیت استقلال در لیگ برتر ایران و لیگ قهرمانان آسیا تبدیل شد.
 
به گزارش تابناک ورزشی،منصوریان از مدت‌ها قبل خواستار تمدید قرارداد این بازیکن برای فصل آتی شد به همین خاطر مذاکرات با مدیربرنامه داخلی رابسون آغاز و مقرر شد پیشنهاد اولیه استقلالی‌ها برای حفظ این بازیکن به باشگاه برزیلی ارسال شود تا قبل از اتمام فصل تکلیف رابسون مشخص شود.
 
اما هنوز این مذاکرات داغ نشده بود که درخواست عجیب و غیر منتظره باشگاه برزیلی برای صدور رضایتنامه رابسون شوک بزرگی را به باشگاه تهرانی وارد کرد جایی که گفته می‌شود برزیلی‌ها برای فروش دائمی مدافع جوان خود درخواست مبلغی در حدود 900 هزار دلار (بیش از 4 میلیارد تومان) را ارائه کردند و مدعی شدند این بازیکن در حال حاضر مشتریان پرو پا قرصی که حاضر به پرداخت چنین مبلغی هستند، دارد.
 
با این اتفاق هم استقلالی‌ها هم منصوریان با شوک بزرگی روبرو شدند تا جایی که هیچ بعید نیست قید حفظ رابسون را بزنند و این بازیکن تنها تا یکی دو ماه دیگر در ایران باشد و فصل بعد بالاجبار در تیم دیگری خارج از ایران به فوتبالش ادامه دهد. شاید به همین خاطر هم هست که باشگاه استقلال و منصوریان سخت در حال پیگیری بازگرداندن منتظری به این تیم در فصل آتی هستند.
درخواست نجومی مدافع استقلال 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار