بازدید 4214
بسته خبرهای انتخاباتی تابناک؛

ادامه واکنش‌ها به کاندیداتوری احمدی‌نژاد/ تلاش برای رکوردشکنی در انتخابات/ توصیه‌ای برای انتخابات شوراها

انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت ماه آتی برگزار خواهد شد. در فاصله باقی مانده تا این انتخابات می توانید در بسته خبری انتخاباتی «تابناک»؛ آخرین و مهمترین خبرهای انتخاباتی را بخوانید.
کد خبر: ۶۸۴۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰ 13 April 2017

انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت ماه آتی برگزار خواهد شد. در فاصله باقی مانده تا این انتخابات می توانید در بسته خبری انتخاباتی «تابناک»؛ آخرین و مهمترین خبرهای انتخاباتی را بخوانید.

به گزارش «تابناک»، با توجه به نزدیک شدن به ایام برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شوراها و میاندوره ای مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی در برخی حوزه ها ممکن است برخی خبرهای مهم انتخاباتی لا به لای اخبار روز گم شود و به اندازه کافی تاثیرگذار نباشد. در بسته خبرهای انتخاباتی گزیده تازه ترین و مهمترین اخبار این رویداد بزرگ منتشر می شود.

مقایسه احمدی نژاد با داعش

عباس عبدی روزنامه نگار و تحلیلگر مسائل سیاسی درباره نامزدی احمدی نژاد به فرارو گفته: «به نظرم آقای احمدی نژاد به سیم آخر زده است و به صورت انتحاری عمل می‌کند؛ مثل داعشی‌هایی که بمب به خودشان می‌بندند و منفجر می‌کنند. او هشت سال مملکت را همین‌طور ویران کرد. مرز شجاعت و نادانی را زایل کرده است. بدترین جمله‌اش همان است که گفت تعهداخلاقی دادم که نیایم. کاش اخلاق را به مذبح نبرده بودند و می‌گفت تعهد اجباری دارم.»

او گفته مقصر این وضع احمدی نژاد نیست، حامیان اصولگرای او هستند که در برابر اقدامات خلاف قانونیش سکوت کردند و به گروگان، اعمال احمدی نژاد در آمدند.

نظر قالیباف درباره بازگشت انحرافیون و طرح 100 روزه روحانی

شهردار تهران گفت: دولت به جای «رسانه درمانی» و «مدیریت بخشنامه‌ای» به کار و تلاش موثر می‌پرداخت تا امروز برخی از انحرافیون امیدوار به اقبال دوباره مردم نمی‌شدند.

محمدباقر قالیباف در جمع تعدادی از فعالان دانشجویی، افزود: سونامی بیکاری فضای اجتماعی و اقتصادی کشور را تا سرحد فروپاشی تخریب کرده است.

وی ادامه داد: امروز نه تنها انبوهی از طبقه محروم جامعه دنبال کار می‌گردند بلکه اصلی‌ترین دغدغه عمده بسیاری از قشر متوسط نیز اشتغال فرزندان‌شان شده است و شما می‌دانید نگرانی از آینده فرزند چقدر بر روحیه و روان یک پدر یا مادر تاثیر می‌گذارد.

قالیباف ادامه داد: وقتی کسی بی‌هیچ مبنا و فقط برای کسب رای، وعده ۱۰۰ روزه می‌دهد مشخص است که درکی از مدیریت اجرایی کشور ندارد و مجبور می‌شود به بی‌صداقتی روی بیاورد.

وی افزود: ۱۰۰ روز که هیچ، کارنامه ۴ سال دولت را که نگاه می‌کنیم می‌بینیم دولت فقط از طرح‌ها و بسته‌های بی‌سرانجام و تبلیغاتی را مشاهده می‌کنیم بدون آنکه این طرح‌ها و بسته‌ها به نتیجه‌ای روشن برسد.

شهردار تهران تصریح کرد: حتی بعد از ۴ سال نیز هنوز رئیس جمهور در آستانه انتخابات به صدور بخشنامه و نامه‌نگاری و رسانه‌ای کردن آن روی آورده است.

قالیباف تصریح کرد: با «مدیریت بخشنامه ای» که نمی‌شود با سونامی بیکاری مقابله کرد.

وی با اشاره به رسانه‌ای کردن این نامه‌نگاری‌ها گفت: به مردم چه ارتباطی دارد که از تک تک نامه‌های درون سازمانی دولت مطلع باشند مردم کار می‌خواهند و نتیجه‌های عینی و ملموس.

قالیباف گفت: خوب است دولت به جای «رسانه درمانی» و «مدیریت بخشنامه‌ای» به کار و تلاش موثر می‌پرداخت تا امروز برخی از انحرافیون امیدوار به اقبال دوباره مردم نمی‌شدند.

وی گفت: هزینه‌های بازگشت انحرافیون به بازی سیاست نتیجه ناکارآمدی دولت حرف است.

معاون امنیتی وزارت کشور خبرداد؛

ابلاغ دستورالعمل تبلیغات انتخاباتی در فضای مجازی

معاون امنیتی وزارت کشور گفت: دستوالعمل کاملی درباره تبلیغات در فضای مجازی تهیه و به استانها ابلاغ شده است.

حسین ذوالفقاری ضمن بازدید از ستاد انتخابات وزارت کشور در سومین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: دستوالعمل کاملی درباره تبلیغات در فضای مجازی تهیه و به استانها ابلاغ شده است مبنی بر این که هر کدام از ستادهای انتخاباتی نامزدها که بنا دارند کار تبلیغاتی انجام دهند باید دقیقا آن کانالی که می خواهند در فضای مجازی ایجاد کنند با شناسه مشخص باشد.

وی افزود: اگر در آن کانال ها مطلبی نوشته شود، مسئولیتش مستقیما متوجه آن ستاد انتخاباتی است که در حال انجام دادن کار تبلیغاتی است اما اگر خارج از آن و در سایت و کانال دیگری از این کاندیدا یا ستاد تبلیغاتی اش مطرح شود باید بلافاصله درخصوص آن مطلب اظهارنظر کنند و مشخص شود که این مطلب متعلق به آنها هست یا خیر که اگر آن مطلب مربوط به آنها نباشد باید بلافاصله طی اطلاعیه ای تکذیبیه بزنند.

ذوالفقاری گفت: ستادهای تبلیغاتی نامزدها مکلف هستند تبلیغات خود را در فضای مجاری ساماندهی کنند.

معاون امنیتی وزارت کشور در پاسخ به این سوال که آیا تخلفاتی انتخاباتی در فضای مجازی وجود داشته یا خیر گفت: موارد جزئی بوده که از سوی کمیته قضایی رصد شده اند و در این راستا تذکر و برخوردهای لازم با تخلفات و جرائم صورت می گیرد.

واکنش مشاور روحانی به کاندیداتوری احمدی‌نژاد

آشنا در واکنش به ثبت‌نام احمدی‌نژاد گفته است: «امیدوارم آقای احمدی نژاد پاسخ عدم تمکین به توصیه علنی مقام معظم رهبری را از مردم بگیرد نه از شورای محترم نگهبان

محمود احمدی نژاد روز گذشته در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری ثبت نام کرد.

پیش‌تر مقام معظم رهبری به او توصیه کرده بود که برای پیشگیری از دوقطبی شدن فضای انتخابات، در این دوره حضور پیدا نکند.

فائزه هاشمی: به خبر ثبت‌نام احمدی‌نژاد خندیدیم

فائزه هاشمی درباره ثبت‌نام احمدی‌نژاد به آنا گفته واقعا ثبت‌نام احمدی‌نژاد سند اثبات بصیرت آیت‌الله هاشمی است. ما نه‌تنها از شنیدن خبر احمدی‌نژاد شوکه نشدیم بلکه فقط خندیدیم.

فائزه هاشمی با بیان اینکه «نظر آیت‌الله هاشمی بر روی انتخاب مجدد حسن روحانی بوده است»، گفته پدرم همیشه بر وحدت تأکید داشتند که خوشبختانه اصلاح‌طلبان نیز امروز در مسیر وحدت حرکت می‌کنند.

در سومین روز از نام‌نویسی داوطلبان ریاست جمهوری صورت گرفت

تلاش پدر برای ثبت‌نام دختر ۳ ساله‌ در انتخابات ریاست‌جمهوری

پدر کرمانی برای ثبت‌نام دختر ۳ ساله‌اش در انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز در وزارت کشور حضور یافت.

در آغازین ساعت ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، فردی از استان کرمان به همراه دختر 3 ساله خود برای ثبت‌نام به وزارت کشور مراجعه کرد و قصد ثبت نام خود و دختر خود را داشت که به دختر بچه وی اجازه ثبت نام داده نشد.

وی هدف از ثبت‌نام دختر سه ساله خود را شروع فعالیت سیاسی او دانست.

توصیه چمران به هیات نظارت بر انتخابات شوراها

رئیس شورای عالی استان ها با اشاره به برگزاری انتخابات آتی شوراهای شهر و روستا، گفت: امیدواریم شورای اجرایی و نظارت بر انتخابات بدون توجه به مسائل سیاسی عمل کنند.

مهدی چمران در ابتدای سی و هشتمین اجلاس عمومی شورای عالی استان ها که صبح پنج شنبه در محل برج میلاد برگزار شد با اشاره به انتخابات پیش روی شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: خوشبختانه در ایام ثبت نام کاندیداها شاهد حضور گسترده مردم در شهرها و روستاها بودیم.

وی تصریح کرد: به رغم اینکه در این دوره ثبت نام ها نسبت به دوره های گذشته افزایش یافته است اما باز هم روستائیان استقبال کمتری را در ثبت نام انتخابات شوراها داشتند که دلیل آن هم مشخص است.

چمران با اشاره به اینکه افرادی که در روستاها در شوراها حضور می یابند، خالص ترین و صادق ترین افراد هستند افزود: این افراد بدون چشم داشت به پولی وارد خدمت می شوند و حتی در برخی از مواقع از جیب خود نیز هزینه می کنند.

وی افزود: خوشبختانه در زمان ثبت نام انتخابات شوراها، استقبال خوبی از سوی شهرها و به ویژه شهرهای بزرگ صورت گرفت و امیدواریم که مردم شایسته ترین افراد را برای حضور در شوراها انتخاب کنند و نمایندگان مردم در شوراها نیز به فکر رفع مشکلات مردم در شهرها و روستاها باشند.

ثبت‌نام یک دانش‌آموز 18 ساله در انتخابات ریاست جمهوری

دانش آموز مقطع دبیرستان با ۱۸ سال سن با حضور در وزارت کشور، داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شد.

حسین امیدی دانش آموز مقطع دبیرستان با 18سال و فرزند یکی از جانبازان جنگ تحمیلی با حضور در وزارت کشور ثبت نام کرد.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور چند وقت اخیر به خانه ما آمده بود،گفت : آقای روحانی در آن روز قول های داد که تاکنون عملی نشده است؛ آیا حق یک جانباز 70درصدی که دو دست خود را فدا این انقلاب کرده این است که امروز 3 میلیون اجاره پرداخت کند.

مشاور نهاد ریاست جمهوری کاندیدای انتخابات شد

علیرضا رجایی مشاور نهاد ریاست جمهوری در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

علیرضا رجایی مشاور نهاد ریاست جمهوری صبح امروز (پنجشنبه، 244 فروردین) با حضور در ستاد انتخابات کشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

با ثبت نام یک مرد 89 ساله؛

رکورد پیرترین کاندیدای ریاست‌جمهوری شکسته شد

پیرمرد ۸۹ ساله‌ای صبح امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد.

پیرمرد 89 ساله‌ای صبح امروز (پنجشنبه، 24 فروردین) با حضور در ستاد انتخابات کشور کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد.

محمد برجسته متولد 1308 و بازنشسته نیروی هوایی ارتش است، با حضور در وزارت کشور برای حضور در رقابت‌های دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت نام کرد.

طبق اعلام ستاد انتخابات کشور پیش‌ از این یک داوطلب 82 ساله پیرترین کاندیدای ریاست‌جمهوری دوازدهم بود که با ثبت‌نام امروز این پیرمرد 89 ساله‌ رکورد پیرترین کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شکسته شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار