بازدید 2948

انتقاد از پراکندگی روزهای تعطیل

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر ضرورت ساماندهی تعطیلات رسمی کشور، گفت: بدون شک یکی از راهکارهای افزایش سرانه کار مفید ساماندهی تعطیلات رسمی کشور است.
کد خبر: ۶۸۴۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷ 13 April 2017
سهیلا جلودارزاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با تاکید بر ضرورت ساماندهی تعطیلات رسمی کشور، افزود: اکنون وضعیت تعطیلات در ایران با سایر کشورها متفاوت است به طوری‌که گاهی در برخی از کشورها این تعطیلات به نسبت ایران بسیار بیشتر است اما آنچه که تعطیلات در کشورمان را متمایز کرده پراکندگی آن است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در دولت قبل روند تعطیلات به گونه ای شد که اگر یک روز در کشور تعطیل می‌شد روزهای بعدی نیز به عنوان بین التعطیلین، تعطیل اعلام می شد و همین امر ضربه مالی جبران ناپذیری به کشور وارد می‌کرد که همین موضوع ضرورت ساماندهی تعطیلات را بیش از پیش کرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی برای افزایش سرانه کار در کشور، گفت: لازم است تا برای افزایش سرانه کار، فرهنگ کار اصلاح شود تا نوع فعالیت‌ها برای افراد جامعه جنبه آرمانی پیدا کرده در چنین شرایطی به خودی خود انگیزه برای اشتغال در افراد افزایش می‌یابد.

وی با یادآوری رد کلیات طرح تعطیلات رسمی کشور در کمیسیون اجتماعی مجلس، افزود: تعدادی از نمایندگان مجلس طرح ساماندهی تعیلات رسمی کشور را تهیه کردند اما به دلیل کامل نبودن این طرح، کلیات آن در کمیسیون اجتماعی مورد تصویب قرار نگرفت و قرار شد با مطالعات علمی دقیق‌تری این طرح ارایه شود.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: طرح ساماندهی تعطیلات رسمی کشور که از سوی نمایندگان ارایه شد نمی‌توانست مشکلی را حل کند لذا قرار شد این طرح به صورت کامل تر به کمیسیون ارایه شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان