بازدید 9586
فوتبال اروپا /بازی های رفت یکچهارم نهایی لیگ قهرمانان

رونالدو ازخواب زمستانی بیدارشد و بایرن را آنش زد

رونالدو با دو گلی که به ثمر رساند به رکورد 100 گل در لیگ قهرمانان رسید. در این بازی نویر دروازه بان بزرگ آلمان ها به دفعات ناجی سنگر مونیخی ها شد و حداقل چهارگل حتمی را از مهاجمان مادرید گرفت.
کد خبر: ۶۸۴۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۰ 13 April 2017
رئال مادرید در شب درخشش رونالدو مقابل بایرن 10 نفره به پیروزی ارزشمند بیرون خانه رسید و اتلتیکو دیگر تیم مادریدی با حداقل گل برابر تنها نماینده انگلیس به پیروزی رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در دیدارهای رفت از ساعت 23 و 15 دقیقه بایرن مونیخ در آلیانس‌ آره‌نا به مصاف رئال مادرید رفت و اتلتیکو مادرید در ویسنه کالدرون به مصاف لستر سیتی رفت.

بایرن مونیخ: نویر - تیاگو - ریبری - مارتینز - روبن - آلونسو - بوآتنگ - لام - ویدال - مولر - آلابا
رئال مادرید: ناواس - کارواخال - راموس - ناچو - رونالدو - کروس - بنزما - بیل - مارسلو - کاسمیرو - مودریچ

رئال مادرید و بایرن که فیتال زودرس مسابقات امسال لقب گرفته بود، در 20 دقیقه اول به محک زدن یکدیگر پرداختند تا اینکه بایرن با ضربه سر محکم و غیرقابل مهار ویدال از روی ارسال کرنر به گل اول رسید و پیش افتاد.

در ادامه داور روی یک صحنه مشکوک برای بایرن به اشتباه پنالتی گرفت که ویدال این پنالتی حیاتی را به بالای دروازه زد تا نیمه اول با برتری یک گله شاگردان آنچلوتی خاتمه یابد و رئال امیدوار به نیمه دوم گام بگذرد.

مانوئل نویر

در نیمه دوم رئال مادرید بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 47 رونالدو طلسم گل نزدن‌های خود در لیگ قهرمانان امسال را شکست و گل مساوی را روی ارسال تیز کارواخال به ثمر رساند. در ادامه مارتیز مدافع میانی بایرن روی دو خطای متوالی و دو کارت زرد پیاپی، اخراج شد تا رئال در زمان طولانی باقیمانده حاکم بازی شود و توسط رونالدو به گل برتری در خانه قهرمان آلمان برسد.

رونالدو با دو گلی که به ثمر رساند به رکورد 100 گل در لیگ قهرمانان رسید. در این بازی نویر دروازه بان بزرگ آلمان ها به دفعات ناجی سنگر مونیخی ها شد و حداقل چهارگل حتمی را از مهاجمان مادرید گرفت.

بایرن مونیخ یک - رئال مادرید 2
آرتور ویدال 25 و برای رئال رونالدو دوگل در دقایق 47 و 77

بایرن مونیخ-رئال مادرید


در دیگر دیدار امشب اتلتیکو مادرید در مصافی که بهتر از نماینده انگلیس بود با حداقل گل و با درخشش گریژمان به برتری خانگی رسید تا با خیال نه چندان راحت راهی کینگ‌پاور شود.

اتلتیکو مادرید یک - لستر سیتی صفر
گریژمان 28 از روی نقطه پنالتی 

مهاجم فرانسوی اتلتیکو مادرید - مهاجم اسپانیایی اتلتیکو مادرید - اتلتیکو مادرید - لسترسیتی - لیگ قهرمانان اروپا
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی