بازدید 6173
۱

پیام شمخانی برای درگذشت سردار دانشیار

کد خبر: ۶۸۴۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۴ 11 April 2017
دبیر شورای عالی امنیت ملی رحلت سردار علی اکبر دانشیار را که در نجف اشرف و پس از زیارت مرقد امام علی درگذشته است را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار علی اکبر دانشیار جانشین دفتر دبیر شورای عالی امنیت ملی واز فرماندهان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس در روز ولادت امیرالمومنین و پس از زیارت مرقد شریف امام علی (ع) در نجف اشرف بدلیل سکته قلبی به همرزمان شهیدش پیوست.

دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی طی پیامی رحلت سردار دانشیار را به خانواده و همرزمان وی تسلیت گفت.

در متن پیام دریابان شمخانی آمده است؛

سردار علی اکبر دانشیار یکی از فرماندهان سرافراز و بی ادعای دفاع مقدس بود که در سالهای خون و خطر بارها تا مرز شهادت پیش رفت و در راه دفاع ازمیهن اسلامی و ارزشهای والای انقلاب به مقام جانبازی نایل گردید.وی که به پاکی و شجاعت در میان فرماندهان جنگ شهره بود در سالهای پس از جنگ نیز مسئولیت های گران سنگی در عرصه سازندگی را بر عهده گرفت و هیچگاه از مجاهدت در مسیر اعتلای کشور شانه خالی نکرد. سردار دانشیاردر سال های اخیر نیز باحضور در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی مسیر خدمت صادقانه را ادامه داد و در روز 13 رجب و در زمانی که برای آستان بوسی مولا و مقتدای خویش به نجف اشرف مشرف گردیده بود در حرم کبریایی آن امام همان دعوت حق را لبیک و روح بزرگ او در فضای قدسی بارگاه امام العارفین به معراج رسید و به برادر شهیدش پیوست.

اینجانب عروج این سردار سرافراز و همکار صمیمی را به خانواده محترم آن عزیز به ویژه مادر شهیدپرور و همسر و فرزندان محترم و پیشکسوتان دفاع مقدس و همرزمان عرصه جهاد و شهادت تسلیت گفته و از خداوند متعال برای این یار و همکار صدیق علو درجات مسئلت می نمایم

گفتنی است سردار اکبر دانشیار جانشین دفتر دبیر شورای عالی امنیت ملی واز فرماندهان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس در روز ولادت امیرالمومنین و پس از زیارت مرقد شریف امام علی (ع) در نجف اشرف بدلیل سکته قلبی به همرزمان شهیدش پیوست.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
روحش شاد ... و خوش به سعادتش
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان