بازدید 38575

دردسرهای نامزد جديد كريس رونالدو

این دختر جوان، در روزهای كودكی زندگی سخت و پر فراز و نشیبی داشته. طبق گزارش منتشره در LOC خانواده جورجینا، خانواده‌ای از هم گسیخته بود. همسایه‌های خانواده گفته‌اند او در دوران كودكی و نوجوانی زندگی راحتی نداشته.
کد خبر: ۶۸۳۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ 11 April 2017
زندگی جورجینا رودریگس، نامزد كریستیانو رونالدو از زمان آشنایی‌‌اش با ستاره پرتغالی كاملاً متحول شده. او اخیراً كارش را ترك كرده و گویا برنامه‌های متنوعی برای آینده‌‌اش دارد.
 
به گزارش تابناک ورزشی،این دختر 22 ساله اسپانیایی كه تا چندی پیش فروشنده مغازه‌ای در پاساژ كورته اینگلس بود، به خاطر مزاحمت‌های فراوان پاپاراتزی‌ها و خبرنگاران برای او در هنگام كار، شغلش را ترك كرد. هفته گذشته بود كه جورجینا و مدیرانش اعلام كردند كه قرارداد كاری او فسخ شده است.
 
همكاران سابق جورجینا می‌گویند شرایط برای كار كردن او در این فروشگاه مناسب نبود و پاپاراتزی‌ها دائماً مزاحم او می‌شدند و از او عكس می‌گرفتند و افراد زیادی روزانه از جورجینا می‌خواستند كه با آنها سلفی بگیرد یا از او امضا می‌گرفتند و خبرنگاران هم به عنوان خریدار وارد فروشگاه شده و سپس در مورد او گزارش‌هایی می‌نوشتند و كارمندان تبلیغات برندهای مختلف به او پیشنهادات كاری می‌دادند. این مزاحمت‌ها سبب شد كه قرارداد كاری جورجینا با توافقی دو طرفه فسخ شود. این در حالی بود كه او مدتی پیش به خاطر مسائل مشابهی از كارش در فروشگاه گوچی بیرون آمده بود و حالا شغل جدیدش را نیز از دست داد.
دردسرهای نامزد جديد كريس رونالدو 
سؤال از زندگی شخصی، ممنوع!
جورجینا حالا و بعد از فسخ قرارداد كاری‌‌اش، در حال مذاكره با كمپانی‌های تبلیغاتی و مدلینگ است تا وارد دنیای مد شود. او همچنین پیشنهادی تبلیغاتی دریافت كرده تا مدل لباس عروس یك برند معروف اسپانیایی شود. البته او هنوز به هیچ یك از این پیشنهادات پاسخ مثبت نداده و در حال مذاكره است و شرط او برای آغاز همكاری این است كه كسی درخواستی برای مصاحبه به او ندهد و صحبتی از زندگی شخصی‌‌اش به میان نیاید.
 
این در حالی است كه جورجینا مدتی است كه به خانه كریس اسباب‌كشی كرده و در كنار ستاره پرتغالی در خانه مجلل او در منطقه لافینكای مادرید زندگی می‌كند. تا قبل از این، جورجینا با یك همخانه در خانه‌ای در مركز مادرید زندگی می‌كرد. از سوی دیگر اعضای خانواده كریس هم ارتباط خوبی با جورجینا دارند و او به خوبی در خانواده ستاره پرتغالی جا افتاده و رابطه دوستانه‌ای با مادر و خواهران كریس و فرزندش برقرار كرده. شرایط او در خانواده كریس دقیقاً برعكس ایرینا شایك، نامزد سابق كریس است كه ارتباطش با خانواده رونالدو چندان دوستانه و صمیمانه نبود.
دردسرهای نامزد جديد كريس رونالدو 
زندگی سخت جورجینا در دوران كودكی
این دختر جوان، در روزهای كودكی زندگی سخت و پر فراز و نشیبی داشته. طبق گزارش منتشره در LOC خانواده جورجینا، خانواده‌ای از هم گسیخته بود. همسایه‌های خانواده گفته‌اند او در دوران كودكی و نوجوانی زندگی راحتی نداشته. خورخه، پدر جورجینا در سال 1984 از آرژانتین به اسپانیا نقل مكان كرده و یك فصل در تیم خاكا، به سرمربیگری تیمی در لیگ محلی پرداخته. او در دوران جوانی در تیم‌های پایه‌ای باشگاه راسینگ آویاندا در اوئسكا بازی می‌كرد. پس از مدتی، پدر جورجینا، با مادرش، آنا ماریا ارناندس ازدواج كرد و حاصل این ازدواج، جورجینا و خواهر بزرگترش ایوانا ماریا هستند. به گفته همسایه‌های این خانواده، پدر خانواده برای مدتی ناپدید شده بود و این داستان حرف‌های زیادی در مورد خانواده‌شان بر سر زبان‌ها انداخته بود.
 
خواهر جورجینا در پالاموس اسپانیا‌ ‌زاده شد و خود جورجینا در سال 1994 در آرژانتین به دنیا آمد. دوازده سال بعد پدر خانواده به عنوان دستیار مربیگری تیم منطقه خاكا برگزیده شد و بعد از آن در یك همبرگر فروشی به نام لا اسكینا مشغول به كار شد. البته در ابتدا مسئولان این رستوران مادر جورجینا را برای كار استخدام كرده بودند ولی پدرش به جای مادرش در این رستوران كار كرد. این رستوران كمی بعد تعطیل شد تا خانواده رودریگس دوباره به دردسر بیفتند. از سوی دیگر مادر جورجینا هم در طول سال‌های 2007 تا 2010 به خاطر بدهی‌های فراوانی كه داشت، به مشكلات قضایی زیادی برخورده بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر