بازدید 4568

ضرغامی: اعلام جمنا برای من حجت است

کد خبر: ۶۸۳۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 11 April 2017
عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: جمنا با اطلاعیه‌ای که داد مجددا آقای رئیسی را جز پنج نفر کاندیدای اصلی خود اعلام کرد و من به مطلبی که جمنا اعلام کرده است اعتماد و اطمینان کامل دارم و این حرف برای من حجت است.

به گزارش ایسنا، عزت‌الله ضرغامی با حضور در مراسم سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در مسجد حوری تهران با اشاره به مسائل پیش آمده در جمنا و همچنین نامه دیروز خود به این شورا گفت: آقایان در جمنا با بررسی‌هایی که کردند مجددا پنج نفر کاندیدای اصلی را با حضور آقای حاجی‌بابایی به جای آقای فتاح به عنوان نامزدهای نهایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب معرفی کردند و من نیز از همه آن‌ها حمایت می‌کنم.

وی گفت: همانطور که مسئولان جمنا اعلام کردند، تلاش‌ها بر این است که هرچه به روزهای پایانی منتهی به انتخابات می‌رسند بتوانند از تعداد نامزدها کم کنند و در نهایت روی یک کاندیدای واحد تمرکز کنند.

عضو شورای مرکزی جمنا در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر احتمال استفاده ابراهیم  رئیسی از امکانات تولیت آستان قدس رضوی در انتخابات، گفت: همه آقایانی که در جمنا حضور دارند با توجه به سوابق اجرایی که دارند مطمئنا توجه کامل به عدم استفاده از امکانات عمومی و دولتی برای مسائل تبلیغاتی خود را دارند.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر