بازدید 5103
۲
گزارش

پرونده پرسپولیس با ژوزه و کسر شش امتیاز به کجا رسید؟

اگر فرض بگیریم که پرسپولیس محکوم شود پرونده مجددا به فیفا بازمی‌گردد و به دلیل مبلغ هنگفت آن فرصتی دو ماهه به پرسپولیسی‌ها داده خواهد شد. اگر پرسپولیسی‌ها برای پرداخت پول امتناع کنند باز هم این پرونده به کمیته انضباطی فیفا خواهد رفت
کد خبر: ۶۸۲۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱ 07 April 2017
عضو کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال در مورد اینکه بحث کسر امتیاز از پرسپولیس به دلیل پرونده ژوزه به کجا رسید و چقدر شایعاتی که در فضای مجازی رواج پیدا کرده صحت دارد، تصریح کرد: در رابطه با کسر امتیاز اخباری که منتشر شده مطلقا صحت ندارد. تا این لحظه هیچ نامه‌ای از سوی فیفا به ایران صادر نشده و مسائل مطروحه پیش‌داوری‌های فضای مجازی است که دست بر قضا همه آنها هم دروغ است. این پرونده در حال حاضر در دادگاه داوری ورزش در سوئیس تحت بررسی است .

به گزارش تابناک ورزشی، این عضو کمیته که بارها درباره پرونده پرسپولیس مصاحبه کرده و مشخص نیست چه سمت و تخصصی در این باره دارد، اظهار داشت: اگر فرض بگیریم که پرسپولیس محکوم شود پرونده مجددا به فیفا بازمی‌گردد و به دلیل مبلغ هنگفت آن فرصتی دو ماهه به پرسپولیسی‌ها داده خواهد شد تا این پول را پرداخت کنند. اگر پرسپولیسی‌ها برای پرداخت پول امتناع کنند باز هم این پرونده به کمیته انضباطی فیفا خواهد رفت و آنجا هم مهلت می‌دهند.

نصیرزاده ادامه داد: فرض را بر این بگیریم که همین امروز حکم علیه پرسپولیس اعلام شود و همین امروز پرونده به فیفا برگردد و پرسپولیس هم پول ندهد در این صورت بحث کسر امتیاز از پرسپولیس برای تیرماه وجود خواهد داشت. اگر پرسپولیس پولی ندهد آنگاه در لیگ بعدی سرخپوشان با کسر امتیازی که فیفا تعیین می‌کند، بازی‌هایش را شروع خواهد کرد اما مطمئن باشید پرسپولیس این پول را پرداخت خواهد کرد. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
آقا اگه نه سمت داره و نه تخصص پس چرا شما ها تند تند مصاحبه هايش را در سايت قرار مي دهيد ، معلوم نيست با خودتان هم چند چند تشريف داريد.
پاسخ ها
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۸
ناراحت شدی 6 امتیاز کم نمیشه ؟!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار