بازدید 4769
در بازار نقدی و آتی رقم خورد؛

نوسان بازار سکه با روند معکوس اونس و دلار

بر اساس آمار معاملات سکه تحویل اردیبهشت ماه با ثبت قیمت یک میلیون و ۲۲۵ هزار تومان، کاهش ۰/۰۱درصدی را تجربه کرد. این در شرایطی است که قرارداد تحویل تیر سال جاری با قیمت یک میلیون و ۲۶۴ هزار تومان رشد ۰/۱ درصدی را به ثبت رساند.
کد خبر: ۶۸۲۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۲ 04 April 2017
طی روز گذشته سکه در بازار نقدی و آتی بورس کالای ایران تحت تاثیر تثبیت بهای اونس در بازارهای جهانی و افزایش نرخ دلار روند متغیری را تجربه کرد.

به گزارش«تابناک اقتصادی»، در روزی که دلار روند کاهشی قیمت در پیش گرفته بود، اونس اولین روز از معاملات خود را مثبت آغاز کرد و این موضوع موجب نوسان بهای سکه در بازار نقدی و آتی شد.

به این ترتیب طی معاملات دیروز سکه آتی در بورس کالا از هر ۵سر رسید فعال، ۳ سررسید با روند نزولی و۲ سررسید دیگر با روند صعودی قیمت رو به رو شد.

بر اساس آمار معاملات سکه تحویل اردیبهشت ماه با ثبت قیمت یک میلیون و ۲۲۵ هزار تومان، کاهش ۰/۰۱درصدی را تجربه کرد. این در شرایطی است که قرارداد تحویل تیر سال جاری با قیمت یک میلیون و ۲۶۴ هزار تومان رشد ۰/۱ درصدی را به ثبت رساند. همچنین سکه تحویل شهریور امسال نیز با نرخ یک میلیون و ۲۹۸ هزار تومان به فروش رسید و تغییر قیمت مثبت ۰/۰۸ درصدی را تجربه کرد. از طرفی سررسید آبان ماه هم با نرخ یک میلیون و ۳۴۴ هزار تومان معامله و با کاهش ۰/۰۶درصدی رو به رو شد. از سویی سررسید دی ماه نیز با قیمت یک میلیون ۳۶۴ تومان به ثبت رسید و با افت قیمت ۰/۱۲درصدی رو به رو شد.

همچنین حجم معاملات آتی سکه طی این روز به ۳هزار ۹۱۳ قرارداد و ارزش ۵۲۹ میلیارد ریال رسید.

از بازار نقدی چه خبر؟

دیروز سکه در بازار نقدی نیز با کاهش قیمت به یک‌میلیون و ۲۰۶ هزار تومان رسید. این در شرایطی است که نیم سکه و ربع سکه نیز به ترتیب با قیمت های ۶۸۰ هزار تومان و ۳۷۰ تومان به فروش رسید.


منبع: بورس کالای ایران

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار