بازدید 39679
فوتو نیوز «تابناک»؛

امر بر احمدی‌نژاد مشتبه شده است /نظر ناظری درباره ربنای شجریان

تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند. از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان، الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.
کد خبر: ۶۸۱۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۲ 02 April 2017
تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند.

از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان، الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۶
انتشار یافته: ۱۸
جلایی پور دقیقا درست گفته اند آقای جلیلی انسان شریف و مومنی دیندار است ولی اصلا به درد سیاست امروز کشور نمیخورد وقطعا حضور او در پست ریاست جمهوری ضربه وحشتناکی به امنیت اقتصادی وسیاسی کشور خواهد زد که عیر قابل جبران خواهد بود .
نه این که الان ما 4 ساله شدیم سوییس! شرف در این مملکت نایاب شده است.
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
سوییس نشدیم، تازه حقوق نجومی هم میدن. چقدر وحشتناک هست وضع ایران. (البته نمیگن ایران وضعش با توجه به تحریمهای وحشتناک بدتر از ونزوئلا بود، یا نمیگن روحانی به خاطر حقوقها عذرخواهی کرد ولی اون اختلاسهای هزاران میلیاردی بعد از لو رفتن برای مسببین اونها هیچ اتفاقی نیفتاد و حتی باز میخوان بیان کاندیدا بشن. این دوره که روحانی رای میاره ولی با این وضعی که پیش آوردن فکر نکنم همفکرهای شما تا چهار پنج دوره آینده هم رای بیارن)
ناشناس
| Germany |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
یعنی انتظار داشتی ظرف 4سال بشیم سوئیس؟؟
آقای جلایی پور اگر به خاطر حرف شما حتی یک رای به نفع روحانی در صندوق انتخابات بیفتد شما ضامن ومسئولید وباید به پیشگاه خداوند قادر متعال جوابگو باشید؛بالاخص با این سخنان ناروا.
شهرام ناظری بهتره خودش بک ربنای بالهجه فارسی بخونه. حرف زدن که کاری نداره.
پاسخ ها
آبی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
آخرش من نفهمیدم ربنای فارسی چطوره یه دهن بیا استاد
واقعا همینطور میشود خدا روحانی را حفظ کند که مملکت را از فلاکت رهانید
قطعا روحانی رئیس جمهور است .
پاسخ ها
آبی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
عمرا به همین خیال باش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
فرض کن بشه. چهارسال صبر کن بعدش دو برابر غصه بخور
اقاى روحانى خدمت كمى به اين كشور نكرده است بايد از ايشان متشكر باشيم .يادمان باشد كه ايشان چه اوضاع نابسامانى را در ابتداى رياست جمهوريشان تحويل گرفتند
بهتر برید سابقه مذاکرات هسته ای رو در زمان اقای جلیلی بخونید . ایشان در اون جلسات از دین و فلسفه قران صحبت میکردن ( به گفته مسئولان ) بنظر شما ایشان صلاحیت رئیس جمهور شدن را دارند !!!!

شک نکنید در عرض نه 4 سال بلکه کمتر به ونزوئلا تبدیل میشیم .
جناب ناظری باید توجه داشت خوب خواندن تا خوب عمل کردن ایشان فاصله بسیار طولانی است
من مانده ام که کارنامه این آقای سعید جلیلی و آقای زاکانی و امثالهم چیست که دست از سر این مملکت بر نمی دارند
به نظر من اگه روحاني نبود قطعاً معيشت مردم به مشكل جدي ميخورد هرچند ايشان نيز بجز در يك دو مورد از وزرا بيشتر موفق نبوده ولي ميزان عقب گرد در زمانهاي گذشته انقدر بوده كه به راحتي نميتوان اقتصاد و روابط بين المللي كه تخريب شده و يا صنايعي كه زمين گير شده دوباره زنده گردد . همت مردانه ميخواهد نه حماقت گر حماقت چيره گردد بيچاره خواهيم شد.
یعنی واقعا فکر می کنید وضع معیشتی مردم الان خوبه. حتی خود اصلاح طلبا برای کاندیداتوری روحانی شک دارن بعد شما میاین ازین آقا دفاع میکنید. برجام تا الان چه گلی به سر ما زده ک با اومدن یک شخص برجام شکست میخوره و تورم بالا میره.
کواکبیان امر سیاستمدار بودن بر خودت مشتبه نشده؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار