بازدید 8998

پیشنهاد همکاری قطبی روسیه به آمریکا

روز پنجشنبه ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه در نشست بین‌المللی قطب شمال در آرخانگلسک اذعان کرد، روسیه و ایالات‌متحده می توانند با همکاری در قطب شمال روابط شان را بهبود بخشند.
کد خبر: ۶۸۰۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۱ 31 March 2017
روز پنجشنبه ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه در نشست بین‌المللی قطب شمال در آرخانگلسک اذعان کرد، روسیه و ایالات‌متحده می توانند با همکاری در قطب شمال روابط شان را بهبود بخشند.

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از Russia today، رئیس‌جمهور روسیه افزود، " ما نمونه‌های عالی از همکاری در توسعه این منطقه را داشته‌ایم. این کار یک چشم‌انداز بزرگ برای روسیه و ایالات‌متحده است. برای تمام جهان است. من امیدوارم که ما یک همکاری دوطرفه را داشته باشیم و روابط روسیه و آمریکا بهبود بخشیم که این امر به نفع مردم ما و کل جهان است ".

پیشنهاد همکاری قطبی روسیه به آمریکا

با توجه به گفته‌های پوتین، همکاری‌ها درزمینهٔ حمل‌ونقل در تنگه برینگ، حفاظت از جمعیت خرس‌های قطبی و تنوع زیستی در دریاهای شمالی می‌باشد.

همچنین وی افزود، " من به فرصت فوق‌العاده‌ای برای توسعه مواد اولیه هیدروکربنی و مواد معدنی دیگر در قطب شمال اشاره نکردم".

وی خاطرنشان کرد، "روسیه در میان کسب‌وکار ایالات‌متحده دوستان بسیاری دارد و به آن‌ها خوش‌آمد می‌گوید.”

رئیس‌جمهور پوتین اذعان کرد، روسیه اگر با همین سرعت به توسعه منطقه ادامه دهد، می‌تواند به بزرگ‌ترین تولیدکننده گاز طبیعی مایع (LNG) تبدیل شود.

وی افزود، در این زمینه روسیه بدون هیچ تردیدی می‌تواند به بزرگ‌ترین تولیدکننده گاز مایع طبیعی در جهان تبدیل شود.

در روز پنجشنبه، اولین تانکر آزمایشی پرشده با گاز مایع طبیعی، به بندر سابتا رسید تا به‌زودی پروژه گاز مایع طبیعی یامال را در شبه‌جزیره یامال شروع کنند.

پوتین اذعان کرد، این تانکر به نام مدیرعامل سابق شرکت، کریستف دومارژری که در سقوط هواپیما مسکو در سال 2014 درگذشت، نام‌گذاری شده است. "این کار بسیار نمادین است و باعث تحکیم روابط ما حتی در سطح معنوی می‌شود.”

پروژه گاز مایع طبیعی یامال شامل ساخت یک کارخانه گاز مایع طبیعی با ظرفیت سالانه 16.5 میلیون تن می‌باشد. هزینه این پروژه حدود 27 میلیارد دلار می‌باشد و فاز اول کارخانه انتظار می‌رود امسال افتتاح شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار